וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס חושפת: "אני אוהבת את השומנים, יש עדיין חיים בתוכי"

14.10.2024 / 17:08

אחרי יעל שלביה ואן זיוי, השיח על מבנה גוף נשי עובר היישר לקרן פלס, שחושפת סרטון שצילמה עם חברתה מירי מסיקה, בו היא מעדכנת כי "אני כבר אוהבת את השומנים שלי. זה אומר שאני בריאה"

מירי מסיקה, קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
מירי מסיקה, קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת והיוצרת קרן פלס פרסמה סרטון בחשבון ה"טיקטוק" שלה, בו תיעדה מפגש עם מירי מסיקה, ומציג את שתי החברות הטובות כשהן מתבדחות על הגזרה של פלס.

"נראה לי שאת רזית באופן טבעי", אמרה מסיקה לפלס. "אה לא, אני לא רזיתי. תגעי, תתפסי", השיבה פלס, תוך שהיא מציעה למסיקה לגעת באזור הבטן שלה. "קרן, אני רוצה שתדעי משהו. זה בשבילי, כשאת אומרת לי לגעת לך בבטן, זה צעד מדהים. אני גאה בך", החמיאה מסיקה. "אה לא, אני כבר אוהבת את השומנים שלי", השיבה פלס. "פעם לא היית מסכימה, כפרה עלייך", הזכירה מירי. "זה אומר שאני בריאה, שיש לי עדיין חיים בתוכי. לא הריון, חס וחלילה", הבהירה פלס.

קרן פלס ומירי מסיקה/טיקטוק

כזכור, בחודש האחרון השיח על מבנה גוף אינו יורד מהכותרות. בספטמבר האחרון הותקפה הדוגמנית יעל שלביה ברשת, בעקבות תמונות חדשות לקמפיין אופנה אליו הצטלמה. בתגובות, טענו הגולשים בין היתר כי היא סובלת מרזון קיצוני, ונראה שהיא על גבול האנורקסיה. בתחילת החודש הייתה זו אן זיוי ששיתפה הודעה שקיבלה מעוקבת באינסטגרם, שכתבה לה: "את מרעיבה את עצמך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully