וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לרר בהצעה לגולשים: "מי שמעלה עכשיו נהיה מיליונר ביממה"

14.10.2024 / 10:01

לאחר שאוהד הפועל ת"א הוצא אמש מאולם, לכאורה מאחר שלבש חולצה שעליה נכתב "פאק בן גביר", גיא לרר מציע רעיון עסקי ותוקף את משטרת ישראל: "משטרה שעוצרת על הבעת דעה ולא בפעם הראשונה"

גיא לרר. רשת 13, צילום מסך
גיא לרר/צילום מסך, רשת 13

אירוע חריג נרשם אמש (ראשון) בארנה בירושלים במהלך משחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, זמן קצר לפני פגיעת הכטב"ם בבסיס גולני, כאשר אוהד של הקבוצה האורחת הפועל תל אביב הוצא מהאולם על ידי כוחות משטרה, לכאורה מאחר שלבש חוצה שעליה הופיע הכיתוב "פאק בן גביר".

גורמים במשטרה מסרו כי אותו אוהד ביצע פרובוקציה ולכן הוצא מהאולם, אך לטענת אוהדי הפועל תל אביב, לא בוצעה שום פרובוקציה, ומדובר למעשה ב"השתקה פוליטית" מאחר שאותו אוהד נשא מסר נגד השר לביטחון פנים.

העיתונאי והמגיש גיא לרר, אוהד הפועל ירושלים, לא עבר על האירוע בשתיקה וצייץ בטוויטר "יזם שמעלה עכשיו אתר מהיר עם חולצות פאק בנגביר בחמישים לחתיכה, נהייה מיליונר ביממה". הציוץ של טוויטר גרר תגובות רבות. לגולש שהגיב "תמשיכו לפלג" כתב לרר: "לא לא, זה לא פילוג. זה משטרה שעוצרת על הבעת דעה ולא בפעם הראשונה. זה הרבה מעבר".

אוהד הפועל תל אביב עם חולצה שעליה כיתוב "פאק בן גביר" הוצא מהמגרש. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
אוהד הפועל תל אביב עם חולצה שעליה כיתוב "פאק בן גביר" הוצא מהמגרש/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
גיא לרר נגד המשטרה. טוויטר X, צילום מסך
גיא לרר נגד המשטרה/צילום מסך, טוויטר X

בין המגיבים היו רבים שתקפו את לרר ואף האשימו אותו בהסתה: "החיילים זקוקים לתרומות דם ואתם מתעסקים בילד ז' הזה", "אם מישהו מייצר חולצה 'גיא לרר מכונת רעל' אני קונה", "אתה אדם חסר רגישות ומנותק מהמציאות", "תמכור בסופר המעפן שלך", "ויזם שמעלה עכשיו אתר ומוכר חולצות 'פאק קפלן' בחמישה שקלים נהפך למולטי מיליונר תוך שעה", "בשביל מה ההסתה? בשביל מה השנאה הזאת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully