וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה על הזכות לחיות": נועה ארגמני חוגגת יומולדת 27

13.10.2024 / 20:31

נועה ארגמני, ששוחררה בחודש יוני האחרון משבי החמאס בעזה, חגגה אמש (שבת) יומולדת 27. "כל מה שאבקש הוא לקבל את אהובי בחזרה וכמה שיותר מהר. רק שיחזור הביתה לזרועותיי, כדי שנוכל להשתקם אחד לצד השנייה ולבנות לנו בית חם ואהוב ביחד", שיתפה

נועה ארגמני במסיבת ״החזרה לחיים". צילום: יניב חייט, עיבוד תמונה
נועה ארגמני במסיבת ״החזרה לחיים"/עיבוד תמונה, צילום: יניב חייט

נועה ארגמני, שנחטפה יחד עם בן זוגה אבינתן אור ב - 7 באוקטובר ממסיבת "הנובה" ברעים לשבי החמאס בעזה ושוחררה אחרי 246 ימים במבצע ארנון, חגגה ביום שבת את יום הולדתה ה - 27.

"אם הייתם שואלים אותי אם הייתי מצפה לעבור את כל זה עד גיל 27, הייתי צוחקת לכם בפנים", כתבה לפני זמן קצר (ראשון). "יחד עם זאת, אני רוצה להגיד תודה. תודה על הזכות לחיות, תודה על 27 שנה על כדור הארץ, תודה על הכוחות הפנימיים שעוזרים לי להתמודד עם העולם המשוגע הזה".

ארגמני הוסיפה וכתבה: "כל מה שאבקש הוא לקבל את אהובי בחזרה וכמה שיותר מהר. רק שיחזור הביתה לזרועותיי, כדי שנוכל להשתקם אחד לצד השנייה ולבנות לנו בית חם ואהוב ביחד".

נועה ארגמני חוגגת יומולדת 27. אינסטגרם, צילום מסך
נועה ארגמני חוגגת יומולדת 27/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, באוגוסט האחרון חגגה ארגמני יחד עם אביה, יעקב, וחבריה הטובים, את החזרה מהשבי. "246 יום חיכיתי לרגע הזה, שנחגוג כולנו ביחד", אמרה נועה למוזמניה הרבים, כשהיא מציינת את מספר הימים בהם הייתה בשבי חמאס בעזה, וכשהיא לבושה בבגד ים צהוב- הצבע המזוהה עם המאבק להשבת החטופים.

"אמנם זה לא הכי אידיאלי כרגע לעשות את המסיבה הזאת כשיש עוד מלחמה ברקע, כשחיילים שלנו נמצאים בשדה הקרב, כשיש עוד 109 חטופים שנמצאים שם בעזה כולל הבן זוג שלי, שאנחנו מתגעגעים אליו נורא. אבל ביחד עם זה אני שמחה לחגוג עם כולכם את החיים עצמם. אנחנו צריכים להעריך כל יום בחיים האלה וצריכים לחגוג כל רגע שאנחנו פה. לחגוג כל הזמן". ארגמני קיבלה בכל העת חיבוק גדול מהחברים, שקרא לעברה: "מרגשת", "כמה חיכינו" ו"אוהבים אותך נורא".

הגולשים ברשתות החברתיות לעומת זאת, בחרו לתקוף את ארגמני. אחד העוקבים כתב: "חזרה לחיים? גב' ארגמני, יש דרכים יותר מכובדות לתקופה! למה דווקא כך לכל הרוחות? רוצה לחגוג? אז למה להזמין תקשורת, לצלם ולהפיץ? למה בכלל צריך היה את כל מפגן האצבע בעין הזה, להכאיב לכל כך הרבה משפחות... חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully