וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים לא לבד: זו הדוגמנית שהותקפה באמצע הכביש

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 17:41

אחרי המקרה המפחיד בו הותקף חיים אתגר, גם הדוגמנית שיר אלמליח התמודדה עם אלימות בכביש | צפו בסיפור המזעזע

שיר אלמליח. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

"פתאום בום על הרכב שלי. איש דופק בעוצמה על האוטו והחלון שלי. לא ילד. שומע משהו מתעקם. לקח לי שנייה להבין מה קורה", סיפר העיתונאי חיים אתגר היום (א') על המקרה האלים שחווה על הכביש, "חשבתי שאולי מדובר באירוע ביטחוני. המוח לא מחבר כל כך מהר. בינתיים הוא בשלו. כשסיים, ברח", הוסיף.

מי שעוד נאלצה להתמודד עם מקרה מזעזע הבוקר היא הדוגמנית שיר אלמליח: "אני נוסעת עם הילד שלי לפגישה", שיתפה בסרטון שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "אנחנו באים לפנות ימניה ואז פשוט עוקף אותי נהג מונית, שפשוט מחליט לעצור באמצע הכביש ומהנתיב השמאלי בינתיים לא מפסיקים לעקוף אותנו ואני לא מצליחה לעקוף אותו".

"הוא התעסק עם הטלפון ואז צפרתי לו, בשביל שיתקדם ויתן לי להמשיך לנסוע, הוא הרים את הראש מהטלפון, הסתכל עליי במבט הכי מפחיד בעולם, הוא יוצא מהאוטו, היה לו איזה נייר ביד - הוא קיווצ'ץ אותו, זרק אותו בעצבים על הרצפה ואז אני לרגע ממש נלחצתי".

שיר אלמליח. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

"לא ידעתי מה הוא רוצה, מה קורה? האם הוא הולך לעשות לי משהו? גם לא היה לי לאן לברוח, שזה היה עוד יותר מלחיץ. אז סימנתי לו עם היד שהכל בסדר, תחזור לאוטו, תתעסק כמה שאתה רוצה עם הטלפון, רק אל תעשה לי כלום עכשיו. מה אתה יורד מהאוטו? לא הבנתי".

"הוא פשוט הסתכל עליי בעצבים, ירק על הרצפה, בשיא האיום וחזר לאוטו. עכשיו, הוא לא ממש נתן לי לעקוף אותו, הוא בכוונה גם נסע לאט וכל הדרך, עד שנפרדו דרכינו, הוא פשוט הסתכל עליי דרך המראה במבט של כאילו 'אני עוד שנייה רוצח אותך'".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
הסטורי של שיר אלמליח/אינסטגרם

"זה היה ממש מפחיד וזה מסוג הרגעים האלה שאת לא יודעת מה הולך לקרות, מה הוא הולך לעשות לי עכשיו? למה הוא יצא לעזאזל מהאוטו? בקיצור, תודה לאל שהכל טוב וזה נגמר בסדר, שידעתי להתנהל נכון ולא מעצבים, וזהו. באמת תודה לאל שלא קרה לנו כלום", סיכמה בנימה אופטימית כמה שאפשר אחרי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully