וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הסושיאל של עמית סגל מואשמת כי לעגה לנרצחת 7 באוקטובר

13.10.2024 / 10:41

חני וייזר, מנהלת הסושיאל של העיתונאי עמית סגל, מואשמת על ידי הגולשים ברשת כי לעגה לויויאן סילבר, מייסדת תנועת "נשים עושות שלום" שנרצחה ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי, לאחר שהתנועה זכתה בפרס, כשכתבה: "חבל שלא יכלה להגיע"

עמית סגל. קשת 12, צילום מסך
עמית סגל/צילום מסך, קשת 12

ביממה האחרונה מתחוללת סערה ברשת סביב ציוץ של אשת התקשורת החרדית חני וייזר, מנהלת הסושיאל של העיתונאי והפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל. זאת, לאחר שוייזר פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ידיעה על פרס מטעם הקרן של אמאל וג'ורג' קלוני שהוענק לתנועת "נשים עושות שלום" על פועלן בתחום זכויות האדם, וכתבה: "חבל שויויאן לא יכלה להגיע".

גולשים רבים מאשימים את וייזר כי לעגה בציוץ זה לויויאן סילבר ז"ל (74), שנרצחה ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי, והייתה בחייה פעילת שלום ופעילת זכויות נשים קנדית - ישראלית, שבין היתר ייסדה את תנועת "נשים עושות שלום".

חני וייזר, מנהלת הסושיאל של עמית סגל, לועגת לויויאן סילבר ז"ל. טוויטר X, צילום מסך
חני וייזר, מנהלת הסושיאל של עמית סגל, לועגת לויויאן סילבר ז"ל/צילום מסך, טוויטר X
יונתן זייגן משיב למנהלת הסושיאל של עמית סגל. טוויטר X, צילום מסך
יונתן זייגן משיב למנהלת הסושיאל של עמית סגל/צילום מסך, טוויטר X

בין המגיבים היה יונתן זייגן, בנה של ויויאן ז"ל, שכתב לוויזר: "היי, איך עבר עלייך הצום? אני מבין שויויאן חסרה גם לך, ולכן אני מזמין אותך אישית לעקוב אחריי ואחרי התנועה שאמי ייסדה עם חברותיה, אנחנו ממשיכים.ות בדרכה".

ח"כ נעמה לזימי כתבה: "רוע שרק נפש רקובה וחסרת מוסר וחמלה יכולה להביא. בדיוק ההיפך מכל מה שויויאן סילבר ז"ל ו'נשים עושות שלום' מייצגות".

הסופרת מגי אוצרי: "אישה טובה שביקשה להיטיב את העולם נשרפה עד עפר בידי קניבלים. היא מתה בפחד ובחוסר אונים אחרי שהופקרה על ידי מדינתה. אוהביה נותרו פה עם הכאב המצמית ורואים את הציוץ הלעגני שלך. אף כיפור לא יכפר על החטא הזה. אף אלוהים לא ירצה במאמינה כמוך".

לאחר שנחשפה לתגובות הרבות, הוסיפה וייזר: "חבל שהארגון שהיא (ויויאן) השתייכה אליו, שתומך, מאכיל ומסיע טרוריסטים, תומכיהם ובני משפחותיהם - לא הפיק את הלקחים אחרי 7 באוקטובר. חבל מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully