וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה אבן סער נגד מוחמד מג'אדלה: "לא מוצלח. חלק מעדר שוטה"

10.10.2024 / 17:12

לאחר שגאולה אבן סער שוחחה בתוכנית הרדיו שלה על תפילות בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי, היא הותקפה על ידי פרשן ערוץ 12, מוחמד מג'אדלה. אך היא לא נשארה חייבת ועקצה בחזרה. סכסוך אחרון בביצה לפני ערב יום כיפור?

גאולה אבן סער / מוחמד מג'אדלה. אינסטגרם / קשת 12, עיבוד תמונה
גאולה אבן סער / מוחמד מג'אדלה/עיבוד תמונה, אינסטגרם / קשת 12

הסערה המתחוללת סביב התפילה בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי ממשיכה להכות גלים, למרות שבג"צ קבע את פסיקתו כבר בשעות הבוקר.

העיתונאית גאולה אבן סער אמרה היום במסגרת תוכנית הרדיו שלה ב-103fm כי "אם הייתה מתקיימת תפילה כזאת בהפרדה של מוסלמים, הרי הם לא היו באים ומפגינים אלה שמבטיחים לבוא ולהפגין ולעשות פרובוקציות. איך אני יודעת? משום שהייתה תפילה כזו בצ'ארלס קלור בת"א של מוסלמים בהפרדה. משם, לשיטתם, הודרו נשים אבל זה לא הפריע להם, לא לעירייה וגם לא למפגינים שמתרעמים עכשיו".

בין המאזינים לדבריה של גאולה היה פרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שלא אהב את מה ששמע ותקף: "‏מה גאולה מפספסת? שהמוסלמים שמתפללים במרחב הציבורי ביפו, לא מנסים לכפות את אורח החיים שלהם על אף אחד. לא מנסים למנוע עבודות בכביש בשישי, או תחבורה ציבורית מאחרים ביום המנוחה הקדוש שלהם. אפילו בפופוליזם היא לא כזאת מוצלחת, לא רק בעיתונות".

גאולה אבן, מתוך: פגישה עם רוני קובן. כאן תאגיד השידור, עיבוד תמונה
גאולה אבן, מתוך: פגישה עם רוני קובן/עיבוד תמונה, כאן תאגיד השידור

העיתונאית הוותיקה לא נשארה חייבת והשיבה למג'אדלה: "מה מוחמד מפספס? את העובדה שאין לי טענה לאף אחד שמתפלל. אלא למי שנהג באיפה ואיפה, כשאפשר למוסלמים להתפלל בהפרדה וליהודים לא". גם בג"צ קבע כך. יהודי המבקש להתפלל בהפרדה - אורתודוקס. זה לא אומר שהוא מונע עבודות בכביש בשישי", ועקצה בחזרה: "אפילו בלהיות חלק מעדר שוטה ומשוטה מוחמד לא כזה מוצלח. לא רק בעיתונות".

מטעמו של מוחמד מג'אדלה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully