וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד: מספר הטלפון של יהודה לוי הודלף לעשרות אלפי נשים

10.10.2024 / 13:04

כל סלב בסדר גודל של השחקן והאייקון מפחד מדבר אחד - שמספר הטלפון האישי שלו יופץ, והוא יקבל עשרות שיחות ביום. זה בדיוק מה שקרה ללוי, אבל איפה בדיוק המספר הופץ - ולמה?

דנה פרידר ויהודה לוי בחופשה ביוון. אינסטגרם, צילום מסך
דנה פרידר ויהודה לוי בחופשה ביוון/צילום מסך, אינסטגרם

אם יש משהו שוואלה סלבס וכל בנות ישראל חולמות עליו, זאת שיחה עם השחקן והאליל יהודה לוי. מי שהביאה את הרצון הזה לכדי מימוש, היא גולשת בקבוצת הפייסבוק "סשא", שהעלתה פוסט שבו חיפשה דרך להגיע ללוי.

"בנות, בעקבות הפוסט הקודם שלי - לא הצלחתי להגיע ליהודה לוי כדי להכין סרטון ליום ההולדת של אמא שלי מחר", הדגישה, "היא חוגגת ביום שני ביום הולדת סטייל 'המירוץ ל-60'. כמה רציתי שיהיה סרטון מיהודה לוי, מברך אותה ואומר לה שהיא הגיעה לנקודת הסיום", התלוננה, ובין השורות אפשר אולי היה לשמוע רצון לירושה מוקדמת.

"אמן ותבינו את המשאלה שלי לשמח את האמא המדהימה שעשתה ועושה בשבילי הכל", הוסיפה. "אז אם את מכירה אותו/ יש לך קשר אליו/ היית מפיקה ב'המירוץ למיליון' או כל דבר כזה או אחר, תגשימי לי חלום לשמח את אמא שלי!", התחננה.

מותאם לבוקסה - יהודה לוי. אור גפן,
יהודה לוי/אור גפן

הפוסט זכה ללייקים, תגובות וללא מעט ניסיונות לעזור, אבל מסתבר שמישהי לקחה את זה צעד אחד קדימה - ופרסמה את מספר הטלפון האישי של הכוכב בתגובה פומבית.

אז אם אתם במקרה חברים של לוי והוא לא יענה לכם לטלפון בקרוב, או שהמספר יהיה מנותק, קחו בחשבון שהטלפון שלו כנראה קרס - או שבלית ברירה האיש החשוב מאוד החליף מספר.

  • עוד באותו נושא:
  • יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully