וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב: השחקנית הישראלית שמככבת בהוליווד חוזרת לארץ

9.10.2024 / 21:06

ענבר לביא חיה מזה שני עשורים בלוס אנג'לס, שם השתתפה בלא מעט סדרות וסרטים מצליחים, אבל נראה שהמצב מעבר לים והאנטישמיות הגואה בארה"ב השפיע גם עליה. לוואלה סלבס נודע שהיא ובעלה חזרו ארצה ואף שכרו דירה בתל אביב. פרסום ראשון

ענבר לביא על רקע השלט של הוליווד. GettyImages, יחסי ציבור - Gilles Toucas, GettyImages
חוזרת ארצה. ענבר לביא/GettyImages, GettyImages, יחסי ציבור - Gilles Toucas

ענבר לביא עשתה לא מעט תפקידים הוליוודיים מאז עבר להתגורר בארצות הברית, כשהיא התפרסמה בזכות תפקידים בסדרות ובסרטים כגון "מתחזים", "לוציפר" ו"נמלטים" - כך שרבים יוכלו להגיד עליה שהיא השחקנית הישראלית השנייה הבולטת ביותר בהוליווד, אחרי גל גדות, כמובן.

לביא, שתחגוג בסוף החודש את יום הולדתה ה-38, עזבה את ישראל לפני 20 שנים על מנת לפתח קריירה מעבר לים - וזה אכן חלום שהתגשם. לפני שלוש שנים היא נישאה לבן זוגה הישראלי דן בר-שירה, והשניים התגוררו עד לא מזמן בלוס אנג'לס.

ענבר לביא. פיפיל פוטוגרפי, וואלה! מזל טוב
לביא ובעלה, ביום חתונתם/וואלה! מזל טוב, פיפיל פוטוגרפי

כעת, לוואלה סלבס נודע כי לאחרונה לביא ובעלה עשו חזרו לארץ לתקופה לא ידועה, וזאת בעקבות המצב מעבר לים והאנטישמיות הגואה בארה"ב. מקורבים לבני הזוג מספרים שגם לביא הרגישה על בשרה את היחס ממלהקים ומאנשי תעשייה שהתרחקו, ופרויקטים שתוכננו לצאת לפועל ובוטלו "מסיבות הפקתיות", ונראה שהדבר השפיע עליה.

לוואלה סלבס נודע כי השניים שכרו דירה בתל אביב, ואמנם לא שחררו את דירתם בלוס אנג'לס, אבל חזרה לארץ לצמיתות לגמרי נמצא על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully