וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא "האח הגדול" תוקף: "חברי הכנסת הערבים - טיפשים"

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 17:39

יוצא "האח הגדול", אליאב טעטי, הזדעזע כמו כולנו מהפיגוע הנורא שהתרחש בחדרה ובחר לתקף את חברי הכנסת הערבים: "עושים נזק למגזר"

אליאב טעטי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אליאב טעטי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

צריך יותר משתי ידיים כדי לספור את המחלוקות עליהן רבים אזרחי ישראל בימים אלה והמצב הביטחוני המתוח בו אנחנו נמצאים, שכולל פיגועים, טילים ואיומים נוספים - ממש לא עוזר. היום (ד') חווינו מחדש את הפחדים הכי גדולים בהתגשמותם כשפורסם על הפיגוע המזעזע שהתרחש בחדרה וגרם לשבעה פצועים, בארבע זירות שונות.

מי שלא יכל יותר להכיל את הכעס הוא יוצא "האח הגדול", אליאב טעטי, שמעולם לא התבייש להביע את דעתו ואת ביקורתו על נבחרי הציבור השונים ובעיקר משרד האוצר, אך הפעם הוא תקף דווקא את חברי הכנסת הערבים

"אנחנו חיים במציאות הזוייה, כל ערבי ישראלי חשוב, אין בהם אמונה", כתבה לו עוקבת והוא השיב בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "לצערי הרב את צודקת וכואב לי על האנשים במגזר הערבי שהם באמת אנשים טובים, ואני מכיר המון מהם... כולל דרוזים".

הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

"פשוט אדם שהולך ברחוב לא ידע כבר להבחין מי רע ומי טוב, וחברי הכנסת הערבים הטיפשים האלה, לא מבינים שזה רק עושה נזק למגזר שלהם. אחר כך אחמד טיבי מתפלא, למה מבטלים מונית שרואים שיש נהג מהמגזר הערבי או שליח וולט מהמגזר הערבי".

"הם לא מגנים כלום, אז המגזר שלהם רק סובל. אבל מה אכפת לחברי הכנסת הערבים? יש להם משכורת דופקת כמו שעון", עקץ והטיח: "מציאות חרא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully