וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית גרנט מותקפת ברשת: "היא כהניסטית עכשיו? אישה אומללה"

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 16:11

צופית גרנט מותקפת בימים האחרונים ברשת, בעקבות סרטון בו היא מופיעה לצד צעירים, שנטען עליהם ברשת כי הם משתייכים ל"מכונת הרעל" המטרידים את מפגיני קפלן. גרנט בתגובה: "איך אפשר להאמין לדבר הזה? איך זה יכול לגרור כאלה הודעות נאצה, בטח בתקופה הזאת?"

צופית גרנט בישיבת ועדת בריאות בכנסת, הפרלמנט, ירושלים, 13 ביוני 2022. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
צופית גרנט/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

העיתונאית והמגישה צופית גרנט (59) מותקפת בימים האחרונים ברשתות החברתיות בעקבות סרטון שהופץ המתעד אותה כשהיא יושבת בסלון ביתה לצידם של צעירים, המוצגים בפרסומים כאנשי ימין קיצוניים הפועלים כנגד מפגיני קפלן. בין הטקסים המקדמים את הסרטון נכתב כי "צופית גרנט מקודמת על ידי הבחור שמגיע להציק למוחים בקפלן", ו"עכשיו מכונת הרעל האכזרית שלהם על הראש של צופית גרנט".

הבחור שלצדה של גרנט אומר: "אנחנו פה עם צופית גרנט, הזמינה אותנו לבית שלה. בהתחלה לא אהבתי אותה, אמרתי אולי היא שמאלנית, אבל אחרי שבנצי גופשטיין שהיא בן אדם זהב, אמרתי זהו היא כשרה, היא בסדר. עכשיו הצדיקה הזאת שומרת שבת. תדעו לכם, היא חוזרת בתשובה".

התגובות כלפי גרנט ברשת, קשות. בין היתר נכתב: "סרטון של צופית גרנט עם קוף ביביסטי", "צופית גרנט, עאלק עוד פיגורה. אישה אומללה, חייבת תשומת לב וכותרות", "מרחמת על צופית גרנט, תגיד לי מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה", "נו טוב, צופית גרנט היא טינופת מטונפת ולא מהיום" ו"צופית גרנט כהניסטית עכשיו?".

צופית גרנט בסרטון המופץ בטוויטר/טוויטר X

לפני זמן קצר, הבהירה גרנט כי מדובר בסרטון שצולם לפני שלוש שנים, בהקשר שונה לחלוטין: "בימים האחרונים מסתובב ברשת סרטון שגורר אחריו תגובות נאצה קשות ונוראיות כלפי, וכנראה שאין לי ברירה ואני צריכה להסביר מה זה הדבר הזה. לא מתוך התנצלות, אלא כעובדה", אמרה.

"לפני כשלוש שנים צילמתי תוכנית שנקראת 'ללא גבולות', תוכנית שאני מאוד גאה בה. חבר'ה שמסתובבים ברחובות, שנשרו מהבתים שלהם, מהמשפחות, מהחברה. נוצר לי איתם קשר וכשהסרט עלה לאקרנים, החלטתי להזמין את החבורה שצילמתי אלי הביתה, לראות יחד איתי את הפרק. אחד האנשים שהגיעו זה הבחור הזה. באיזה שהוא שלב הוא שלף מצלמה, צילם, ואני בעדינות שלי לא אמרתי שום דבר, לא הייתי תגובתית לדבר הזה, גם לא חשבתי שזה יופץ באיזו שהיא צורה".

גרנט הוסיפה: "שלוש שנים אחרי, הרשת משתפת את הסרט הזה, הוא טוען שזה לא הוא, אין לי מושג. אני רק יודעת שאין קשר בין מה שנאמר שם לביני. ועכשיו אני שואלת אתכם שאלה אמיתית, הרי אתם מכירים אותי ואת העשייה שלי, איך אפשר להאמין לדבר הזה? איך זה יכול לגרור כאלה הודעות נאצה, בטח בתקופה הזאת? אני לא חושבת שיש הרבה אנשים, בעיקר מאלה שיושבים על המקלדת, שעושים אחוז ממה שאני עושה, שלושים שנה אני עובדת למען הקהילה במדינת ישראל. אז לתקוף בצורה כל כך חריפה ואגרסיבית? וואלה, צריך עור של פיל היום במדינה הזאת. ואין לי, אני לא פיל, אני בן אדם. וזה כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully