וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים זוהר: "למנהיגים שלנו לא אכפת, הם טסים לחו"ל לבלות"

9.10.2024 / 12:37

מרים זוהר, כלת פרס ישראל, מדברת על המצב הבטחוני במדינה: "כשבאתי לארץ ב - 1949 מצאתי מדינה רעבה, לא היה לנו אוכל, אבל הייתה מדינה. עכשיו היא איננה. למנהיגים שלנו לא אכפת. הם נוסעים לחו"ל לבלות, לא אכפת להם כמה כסף זה עולה, כי אנחנו משלמים את זה. זה כואב"

עלובי החיים. ניר פקין
עלובי החיים/ניר פקין

שחקנית התיאטרון מרים זוהר (92), כלת פרס ישראל, התראיינה לתוכנית "תרבותניקים" בכאן ב' כחלק מקידום המחזה בכיכובה "צ'ילבות", ושיתפה בתחושות הקשות שיש לה כלפי המצב הבטחוני בארץ.

"שלומנו כמו המדינה שלנו", שיתפה זוהר. "מה יכול להיות טוב כשאין לנו מדינה? הייתה ואיננה. זה כואב לראות מה שקורה. כל יום נופלים ילדים, כל יום יש חדשות איומות. הכאב הוא כל כך גדול כי הייתה לנו מדינה, איפה היא? היא איננה".

זוהר הוסיפה ואמרה: "כל יום כשאני קמה בבוקר אני חושבת שאולי בכל זאת משהו ישתנה, אבל שום דבר לא משתנה. זה נורא. הגענו למצב כזה שיש פחד לצאת. הייתי שולחת את הילדים שלי לחו"ל אבל אין לאן לשלוח, גם בחו"ל המצב רע היום, האנטישמיות קיימת בכל מקום. הגענו לתקופה מאוד קשה, נוראית. אבל הכי קשה זה שבתוך המדינה שלנו לא משתנה שום דבר. למנהיגים שלנו לא אכפת. הם נוסעים לחו"ל לבלות, לא אכפת להם כמה כסף זה עולה, כי אנחנו משלמים את זה. זה כואב".

לשאלה מה ניתן לאחל לה לרגל יום הולדת ה - 93 שיחול בקרוב, השיבה זוהר: "שהמשפחה תהייה בריאה ושתהייה לנו שוב מדינה, שיהיה לנו איפה להיות. כשאני באתי לארץ ב - 1949 מצאתי מדינה רעבה, לא היה לנו אוכל, אבל הייתה מדינה. עכשיו היא איננה"

  • עוד באותו נושא:
  • מרים זוהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully