וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר הישראלי שחוגג את יום הולדתו מעבר לים - משנה תוכניות

9.10.2024 / 10:59

איש העסקים עידו חג'ג' יודע לפנק את חבריו ביום ההולדת שלו, בדרך כלל באירועים גדולים בחו"ל. השנה, בעקבות המצב הביטחוני, הוא נאלץ לשנות את תוכניות חגיגות יום ההולדת ה-50 שלו

עידו חג'ג'. רפי דלויה,
עידו חג'ג'/רפי דלויה

בכל שנה, איש העסקים עידו חג'ג' חוגג בענק כל יום הולדת כשהוא מוקף בחברים. לפני שנתיים, למשל, זה קרה בקפריסין, לשם הטיס את כל הביצה, שיכן אותם במלון מפואר ובקיצור העניק להם פינוק הכל כלול.

שלוש שנים קודם לכן, כשעוד היינו יכולים לנפוש בטורקיה, החגיגה התקיימה במרמריס, שם נכחו, בין היתר, ריטה, שלום מיכאלשווילי, עומר אדם ועוד. כל זה היה כשמדובר בימי הולדת רגילים ולא עגולים - אז בטח חשבתם לעצמכם מה כבר הוא יקרה כשהוא יגיע לגיל 50.

איש העסקים עידו חג'ג'. צילום מסך מתוך אינסטגרם - eidohagag, צילום מסך
מצניע. חג'ג' (ארכיון)/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - eidohagag

יום הולדת 50 כבר הגיע, וממש מחר (חמישי) יחגוג המיליונר את המאורע, אבל בצל המלחמה תוכנית השתנות - והמוזמנים שבנו על הפקת ענק ביעד נוצץ יאלצו "להסתפק" בחגיגה בביתו של חג'ג'.

אז נכון, בטח לא יחלקו שם במבה ורבע פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ, אבל בטח חג'ג' פנטז על משהו קצת יותר גדול, והוא ישמור את זה לשנה הבאה.

ואם עדיין לא קיבלתם הזמנה, מצטערים להודיע לכם שכנראה שזה כבר לא יקרה השנה, מכיוון שההזמנות נשלחו כבר בתחילת השבוע. שיהיה במזל טוב.

  • עוד באותו נושא:
  • עידו חג'ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully