וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיה בבועה": דניאל גרינברג קידמה "אירוע העצמה" - וחטפה

9.10.2024 / 8:38

יממה לאחר שהמדינה ציינה שנה ל - 7 באוקטובר, דניאל גרינברג שיתפה את עוקביה כי היא עובדת על אירוע העצמה חדש. "המדינה במלחמה, חיילים נהרגים, ילדים יושבים חודשים בבתים תחת אזעקות וטילים ואת מדברת על אירוע? איכס", נזפה בה עוקבת

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (שלישי), יממה לאחר שהמדינה ציינה את 7 באוקטובר, שיתפה דניאל גרינברג סרטון מתוך ישיבת סיעור מוחות שערכה עם משתתפים נוספים, והכריזה: אני רוצה לספר לכן שאנחנו ברגע זה יושבים פה כל הצוות הנדיר הזה, וממש עכשיו בונים לכם את האירוע העצמה שלנו. אימאל'ה, אימאל'ה אימאל'ה".

אותו סרטון של גרינברג, בו היא נראית מחויכת מאוזן לאוזן, לא עבר בשתיקה מצד אחת העוקבות שלה, שנזפה בה: "אירוע? תשמעי את חיה בבועה", והוסיפה: "כל המדינה במלחמה! חיילים נהרגים, ילדים יושבים חודשים בבתים תחת אזעקות וטילים! מדינה שלמה בפחד ובאימה... ואת מדברת על אירוע? איכסה! מורידה ממך עוקב דחוף. אין בך טיפת בושה?".

גרינברג השיבה לאותה עוקבת: "את יותר ממוזמנת להסיר עוקב, הפלטפורמה הזאת נועדה על מנת ליהנות מתכנים שאנו מתחברים אליהם ופחות להתמרמר מתכנים אחרים". עוד הוסיפה: "האירוע מתוכנן לכמה חודשים קדימה ויתקיים בגדול. בשונה ממך יש לא מעט נשים שרק מחכות לצאת לכמה שעות להשתחרר ולנקות את הראש, וקצת להודות על החיים הלא מובנים מאליו בימים אלה. בסוף כל אחת תעשה את השקולים ואת הבחירות שלה, ולשאלתך - לא אהובה, אין לי טיפת בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully