וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני אסייג על עברי לידר והטקס הלאומי: "בזוי, עלוב ומביש"

8.10.2024 / 14:01

מני אסייג תוקף את טקס הזיכרון הלאומי של המשפחות לציון 7 באוקטובר: "בזוי, עלוב, רדוד ומביש. זה מה שייזכר מהקדם אירוויזיון שהגו ראשי מחאת קפלן, המפלגים הסדרתיים". אסייג הוסיף והתייחס לחולצה שלבש עברי לידר: "מהפכה במוח שלכם!"

מני אסייג ועברי לידר. ראובן קסטרו, עלמה פרידה,
מני אסייג ועברי לידר/ראובן קסטרו, עלמה פרידה

הסערה סביב הופעתו של הזמר והיוצר עברי לידר בטקס הזיכרון הלאומי של המשפחות, שנערך אמש בפארק הירקון בתל אביב לציון 7 באוקטובר - לא נרגעת. לידר, כזכור, עלה על הבמה כשהוא לבוש בחולצה עליה נכתב "יהי זכרם מהפכה".

מוקדם יותר היום פרסמנו כי שי גולדשטיין, מגיש בערוץ 'עכשיו 14', תקף במילים קשות את לידר, כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "עברי לידר אנס את זכרם של הנופלים למטרותיו הפוליטיות. בין הנופלים היו כאלו שונים ממנו, כאלו שלא רוצים במהפכה שהוא כָּמַהּ אליה. עברי לידר ביזה הערב את זכרם. מי שאפשר לו לעשות את זה ב'טקס לאומי' לא מבין מה זה לאומיות אמיתית".

כעת האש מגיעה מכיוונו של התסריטאי מני אסייג, שתקף את הטקס עצמו ובחר לשים את תמונתו של לידר במרכז הציוץ הזועם שלו. "בזוי, עלוב, רדוד ומביש", כתב אסייג. "זה מה שייזכר מהקדם אירוויזיון שהגו ראשי מחאת קפלן, המפלגים הסדרתיים. מהפכה במוח שלכם!".

עברי לידר בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות הנרצחים והחטופים במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר, פארק הירקון, 7 באוקטובר 2024. עלמה פרידן,
עברי לידר בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות הנרצחים והחטופים במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר, פארק הירקון, 7 באוקטובר 2024/עלמה פרידן

עברי לידר עצמו פרסם היום הסבר לבחירת החולצה ברשתות החברתיות שלו, כשכתב: "יהיה זכרם מהפכה. משפט שנולד לפני שנה, עם הכאב שריסק לנו את הלב. משפט שחזר שוב ושוב עם זכרו של אביב ברעם ז"ל, של הרש גולדברג - פולין ז"ל ושל רבים וטובים שנרצחו ונהרגו מאז היום הארור בתולדות המדינה, השבעה באוקטובר 2023".

"יהיה זכרם מהפכה! מהפכה פנימית ועמוקה", הוסיף לידר. "חוצת דעות, עמדות, מפלגות, מגזרים. שנהייה כולנו ראויים למותם. שנבטיח שהמוות שלהם לא היה לשווא, שהזיכרון החשוב שלהם, של כל אחד מהם, לא יישכח. שיהיה פה לכולנו עתיד טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully