וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכורה לינון מגל": בני הזוג בדרך לרבנות

8.10.2024 / 14:18

היחסים בין בעל ואישה ממרכז הארץ עלו מאז פרוץ המלחמה על סרטון. הסיבה: האישה תומכת בשידורי ערוץ 14 ו"מכורה לדבריו של ינון מגל", בעוד שהבעל תומך בשידורי 13 ו"ברביב דרוקר במיוחד"

ינון מגל, רביב דרוקר. צילום: ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
ינון מגל, רביב דרוקר/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו

היחסים בין בעל ואישה ממרכז הארץ, הורים לשלושה ילדים משותפים, עלו מאז פרוץ המלחמה על סרטון. המחלוקת בין השניים, כפי שפורסם במעריב, נובעת מכך שהאישה תומכת בשידורי ערוץ 14 ו"מכורה לדבריו של ינון מגל", בעוד שהבעל תומך בשידורי 13 ו"ברביב דרוקר במיוחד".

לדבריו של הבעל, המיוצג באמצעות עורכת הדין שרין סולן, בתחילת המלחמה חשבה אשתו כי היה מחדל, אבל חודש אחרי היא כבר החלה לשנות דעה וטענה שהצבא וגורמי הביטחון הם אלה שהוליכו שולל את הדרג המדיני ובעיקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בהתחלה אמרתי לעצמי שזכותה לחשוב כך, במיוחד שאנחנו בית שלא כופה דעה האחד על השנייה", אמר.

אך כעבור זמן מה התברר, לדבריו, כי האישה "אובססיבית וכל מה שמעניין אותה אלה שידורי ערוץ 14" התומכים בדעה שלה ושל רבים כמותה. "אשתי פיתחה טינה לכל דעה שאינה תומכת בימין. היא מנהלת משטר דיקטטורי בבית ולא מאפשרת לאף אחד לראות טלוויזיה למעט לערוץ 14", טען הבעל והוסיף כי "ספגתי ממנה אמירות כמו 'אצלנו בבית לא יראו ערוץ 13 או 12, מדובר בחבורה של שמאלנים שמקשטים את האולפנים שלהם ב'ימני מחמד' אחד או שניים'".

לפני כחודש העימות בין השניים עלה שלב: הבעל ראה ערוץ 13, והאישה כיבתה את הטלוויזיה. הבעל הדליק שוב את הטלוויזיה - ואשתו שוב כיבתה. בשלב הזה בחרה האישה להזמין משטרה, כשהיא טוענת לבריונות.

לטענתה של האישה, בעלה "מכור לשמאלני רביב דרוקר, שמרעיל את המדינה בפרשנות שלו ובהתחסדות כאילו הוא יודע הכל מבכירים של הבכירים. ינון מגל לפחות לא מסתיר שהוא ימני ולא מתיימר לדעת הכל. הוא פרשן כמו שכתוב בספרים, הגיוני גם אם זה ההיגיון שלו בלבד, אבל הוא לא מתחסד ומתיימר כמו דרוקר". היא הוסיפה כי "מאסנו בחבורת השמאלנים שמרעילה את המדינה בשם האינטלקטואלים כאילו יש להם בעלות על החוכמה", וביקשה צו שיאסור על בעלה לצפות בערוצי הטלוויזיה. בתמורה, היא לא תצפה בסלון הבית בערוץ 14.

עוה"ד סולן הדגישה כי מדובר בשני אנשים אינטליגנטים שנקלעו לעימות קטנוני ובלתי מוסבר. יש להניח כי העימות הנוכחי הוא תולדה של מערכת יחסים עכורה לאורך שנים. אז מי ינצח, דרוקר או מגל? הכל יתברר לאחר שבני הזוג יגיעו ליישוב סכסוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully