וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדשטיין תוקף את עברי לידר: "אנס את זכרם של הנופלים"

8.10.2024 / 13:19

שי גולדשטיין תוקף את עברי לידר על הופעתו בטקס הזיכרון הלאומי לציון 7 באוקטובר: "בין הנופלים היו כאלו שונים ממנו, שלא רוצים במהפכה שהוא כָּמַהּ אליה. עברי לידר ביזה הערב את זכרם". על הטקס עצמו כתב: "עוד מופע פארק שכולו מפגן כוח בוטה"

עברי לידר, שי גולדשטיין. עלמה פרידה , אינסטגרם, צילום מסך
עברי לידר, שי גולדשטיין/צילום מסך, עלמה פרידה , אינסטגרם

שי גולדשטיין, מגיש בערוץ 'עכשיו 14', תוקף במילים קשות את הזמר והיוצר עברי לידר, בעקבות הופעתו אמש בטקס הזיכרון הלאומי של המשפחות, שנערך בפארק הירקון בתל אביב לציון 7 באוקטובר. לידר, כזכור, עלה על הבמה כשהוא לבוש בחולצה עליה נכתב "יהי זכרם מהפכה".

"עברי לידר אנס את זכרם של הנופלים למטרותיו הפוליטיות", צייץ גולדשטיין בחשבון הטוויטר שלו. "בין הנופלים היו כאלו שונים ממנו, כאלו שלא רוצים במהפכה שהוא כָּמַהּ אליה. עברי לידר ביזה הערב את זכרם. מי שאפשר לו לעשות את זה ב'טקס לאומי' לא מבין מה זה לאומיות אמיתית".

גולדשטיין הוסיף ותקף את הטקס: "הטקס בפארק לא היה טקס, הוא היה עוד מופע פארק שכולו מפגן כוח בוטה בחזקת 'הבאנו את הזמרים הכי גדולים במדינה' ואת המנחים של הפריים טיים של קשת. הטקס הממלכתי לעומת זאת היה צנוע ומעודן, ונתן מקום אמיתי למשפחות הנופלים והחטופים, לניצולים, ללוחמים, לחובשים, לשוטרים, לילדים... הבחירה לתת להם להנחות ולשיר הייתה בחירה מדויקת ומרגשת. שאפו".

עברי לידר בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות הנרצחים והחטופים במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר, פארק הירקון, 7 באוקטובר 2024. עלמה פרידן,
עברי לידר בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות הנרצחים והחטופים במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר, פארק הירקון, 7 באוקטובר 2024/עלמה פרידן

עברי לידר הגיב לפני זמן קצר ברשתות החברתיות שלו: "יהיה זכרם מהפכה. משפט שנולד לפני שנה, עם הכאב שריסק לנו את הלב. משפט שחזר שוב ושוב עם זכרו של אביב ברעם ז"ל, של הרש גולדברג - פולין ז"ל ושל רבים וטובים שנרצחו ונהרגו מאז היום הארור בתולדות המדינה, השבעה באוקטובר 2023".

"יהיה זכרם מהפכה! מהפכה פנימית ועמוקה", הוסיף לידר. "חוצת דעות, עמדות, מפלגות, מגזרים. שנהייה כולנו ראויים למותם. שנבטיח שהמוות שלהם לא היה לשווא, שהזיכרון החשוב שלהם, של כל אחד מהם, לא יישכח. שיהיה פה לכולנו עתיד טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully