וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שהבן שלך ישרת בעזה או בלבנון": שרה נתניהו פרסמה פוסט וחטפה

7.10.2024 / 13:58

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, פרסמה פוסט לציון ה - 7 באוקטובר, בו ציינה את עזרתה ותמיכתה בציבור, ובמשפחות החטופים בפרט. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא: "אתם אחראים על זה שאנחנו במלחמה נוראית שטובי בנינו משתתפים בה, ומי לא משתתף? ילדייך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו

3 במרץ 2020. צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90, עיבוד תמונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו 3 במרץ 2020/עיבוד תמונה, צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסמה היום (שני) פוסט ארוך בחשבון האינסטגרם שלה, לציון שנה ל - 7 באוקטובר. "הלב כבד והכאב אינסופי", כתבה. "קשה לתאר במילים את הרגעים ההם של זוועות שפקדו את מדינתנו. אבל יותר מכל, השנה האחרונה הייתה שנה של חיבור עמוק ומיוחד עם הכאב והתקווה של המשפחות הרבות שאיבדו את היקר להן מכל".

נתניהו המשיכה וכתבה על העשייה שלה ועל תרומתה בשנה החולפת: "במהלך השנה פגשתי משפחות רבות - משפחות חטופים שעדיין ממתינות, משפחות חטופים שחזרו משבי המרצחים, משפחות שכולות שנשארו עם חלל שלא ניתן למלא, ולוחמים אמיצים שמסכנים את חייהם למען כולנו. ישבתי איתם שעות רבות, בימים ובלילות, ושמעתי את סיפוריהם הכואבים. בכל מפגש, פגשתי לא רק כאב, אלא גם עוצמה, גבורת הנפש ורוח שאין לה אח ורע. כל אחת מהפנים שראיתי וכל אחד מהסיפורים ששמעתי נשארו חרוטים בליבי לעד. שמעתי מאימהות שעדיין מחכות לילדיהן, מאבות שעדיין נלחמים להאמין שיהיה סוף טוב, ומילדים שנשארו בלי הורים, אבל מלאי גאווה בזכרם. אין לי מילים שיוכלו להקל על הכאב הזה, אך אני רוצה שתדעו שאנחנו כאן איתכם. כל יום שעובר, כל רגע של תקווה ותפילה - אני נושאת איתי אתכם בליבי".

אחרי שהודתה ללוחמים ולכוחות הביטחון, קינחה נתניהו במסר: "לכם, משפחות החטופים, השכולות והלוחמים - אני כאן איתכם, מחבקת אתכם מרחוק ומקרוב. אנחנו עם אחד, ואתם לעולם לא תהיו לבד. עם ישראל עומד מאוחד, וכך נמשיך, בכל הכוח והאמונה, עד שנשיב את כל יקירינו הביתה וננצח".

תמונה שפרסמה שרה נתניהו לציון ה- 7 באוקטובר. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה שפרסמה שרה נתניהו לציון ה- 7 באוקטובר/צילום מסך, אינסטגרם
תמונה שפרסמה שרה נתניהו לציון ה-7 באוקטובר. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה שפרסמה שרה נתניהו לציון ה-7 באוקטובר/צילום מסך, אינסטגרם

התגובות, כצפוי, לא איחרו לבוא. לצד אלה שהיללו ושיבחו את אשת ראש הממשלה, היו רבים שתקפו אותה ואת נתניהו עצמו. בין התגובות: "פוסטים מרגשים באינסטוש לא יעזרו. מן הראוי, וכל אדם בר דעת היה עושה זאת, זה שתקומו, תאמרו סליחה ותיעלמו מהחיים הציבוריים", "את האחרונה שיכולה לדבר על 'עם אחד' ו'עם ישראל עומד מאוחד'. אתם לא באמת חלק מהעם הזה. לא לקחתם אחריות, בעיקר בעלך בהיותו הראש. בושה", "הפוטושופ לא מסתיר את הכיעור, הצביעות והחזירות", "איזו אישה מנותקת שאת - את ובעלך אחראים על הטבח ועל ההפקרה, על המנהרות ועל הכספים שעברו לעזה. אתם אחראים על זה שעדיין לא החזירו את החטופים ועל זה שאנחנו במלחמה נוראית שטובי בנינו משתתפים בה, ומי לא משתתף? ילדייך! אין לכם לא בושה ולא לב, ואת עוד מיתממת ו'נפגשת', הפסיכולוגית המנותקת בעולם. היית יכולה לעשות הרבה יותר ואלה בחירותייך".

תמונה שפרסמה שרה נתניהו לציון ה-7 באוקטובר. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה שפרסמה שרה נתניהו לציון ה-7 באוקטובר/צילום מסך, אינסטגרם

עוד נכתב: "יאללה הביתה. תניחו לנו", תתחננו לסליחה שלנו ולא תקבלו. לעד תיזכרו כמחריבי מדינת ישראל והאחראים על השואה של ה - 7 באוקטובר", "קודם שהבן הנכלולי שלך יהיה בעזה או בלבנון, ואז תראי לנו את הפרצוף עם הארשת המסכנה עליו", "שרה נתניהו, את ובעלך וכל ממשלת 'טבח נתניהו' חייבים היום לרדת על 4 ולבקש סליחה מכל הנרצחים, הנטבחים, החטופים ובני המשפחות שלהם, ומכל חללי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully