וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי לשעבר: "רק שלא יקרה לי כלום, יש לי ילד לגדל"

7.10.2024 / 11:02

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו משתפת בחשש שיש לה מהמצב הביטחוני בארץ: "אני מפחדת ללכת למקומות ציבוריים. כל אוטו שעובר לידי, כל בנאדם שעובר לידי, אני בוחנת אותו 20 אלף פעם. זה מפחיד בייחוד שאני אמא לילד"

טיטי איינאו. וואלה! מזל טוב
טיטי איינאו/וואלה! מזל טוב

הדוגמנית טיטי איינאו (33), מלכת היופי של ישראל לשנת 2013, שיתפה אמש, שעות לאחר הפיגוע הקשה בבאר שבע, בחשש שמלווה אותה בעקבות המצב הביטחוני בארץ. "אני מפחדת ללכת למקומות ציבוריים, ולמקומות הומי אדם. כל אוטו שעובר לידי, כל בנאדם שעובר לידי, אני בוחנת אותו 20 אלף פעם".

איינאו, שאת שירותה הצבאי העבירה כקצינה, הוסיפה ושיתפה: "נפגע לי הביטחון האישי. תחושה שאין לי ביטחון במקום שלי, במדינה שלי, זה פשוט מטריד. אני בטוחה שגם הצבא וגם השב"כ מנסים לעשות את ההכי טוב כדי למנוע את הפיגועים האלה. אבל מפחיד, אני לא מרגישה מספיק בטוחה בשביל ללכת לקניון, זה פשוט מטורף. כל החיים שלי כשהסתובבתי בעולם, תמיד אמרתי שאני מרגישה הכי בבית והכי בטוחה במדינה שלי, זה המקום שהרגשתי בו הכי מוגנת. פתאום להרגיש את התחושות האלה דווקא פה, זה מערער משהו שהייתי בטוחה לגביו".

איינאו הוסיפה והתייחסה לבנה דוריאן רפאל, בן השנתיים: "זה מפחיד בייחוד שאני אמא לילד. אני כבר לא מפחדת על עצמי. האימהות הכניסה אצלי הרבה מחשבות בסגנון של 'אימאל'ה, רק שלא יקרה לי כלום. יש לי ילד לגדל'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully