וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושות באינסטגרם: אירית רחמים עונה לשאלות ששאלה את עצמה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 20:38

מפיקת האירועים פתחה אפשרות לקבלת שאלות מעוקביה, ובחרה לשתף אותם בשאלות שהיא נשאלה על ידם - שבעצם היו שאלות שהיא כתבה לעצמה. כמובן שהסטוריז האלה נמחקו, אבל וואלה סלבס הצליחה לצלם אותם בזמן כדי שגם אתם תיהנו מהפדיחה הזו

אירית רחמים. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
אירית רחמים/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

כל משפיען רשת יודע שמדי פעם הוא צריך לבצע אינטראקציה עם העוקבים שלו, בדרך כלל על ידי פתיחת אופציה לשאלות שלהם. גם מפיקת האירועים אירית רחמים עשתה זאת, אבל בואו נגיד שהפעם ההפקה לוקה בחסר.

בעוד היא מתפעלת עמוד אינסטגרם שבו יש לה 151 אלף עוקבים, שמחפשים כל הזמן כיצד לא להשתעמם, היא פתחה אתמול (שבת) אפשרות לשלוח לה שאלות שעליהן היא תענה. כמו משפיעני רשת רבים אחרים, עד כאן הכל רגיל. שאנחנו נחשוד? מה פתאום.

סטורי של אירית רחמים. צילום מסך מתוך אינסטגרם - iritrahamim, צילום מסך
הסטורי של רחמים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - iritrahamim

כשהגיע הזמן לחשוף את השאלות בסדרת סטוריז, היא צילמה מסך כדי להראות לעולם כמה מהשאלות שנשלחו אליה. מה שהיא לא לקחה בחשבון זה ששאלות שהיא שלחה בעצמה לעצמה יופיעו שם, וכך גם שם השואל - כלומר, השם שלה עצמה.

כך יצא ששאלות כמו "איך את שומרת על גוף כזה? מה את עושה?" או "אני מעריצה אותך, את חזקה, איך עושים את זה?" ועד מחמאות כמו "אוהבת לראות את העיצובים שלך" - כולן נכתבו על ידי לא אחרת מאשר רחמים, שכל עוקביה ראו את הפדיחה האיומה, שלאחר מספר דקות נמחקה. אבל אתם יודעים איך זה - תמיד יהיה מי שיצלם מסך רגע לפני שהכל יימחק - ובדיוק בשביל זה, וואלה סלבס פה.ם עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
סטורי של אירית רחמים. צילום מסך מתוך אינסטגרם - iritrahamim, צילום מסך
מזל שצילמנו מסך. הפדיחה של רחמים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - iritrahamim

כל עוקביה של מפיקת האירועים ראו את הפדיחה האיומה, שלאחר מספר דקות נמחקה. אבל אתם יודעים איך זה - תמיד יהיה מי שיצלם מסך רגע לפני שהכל יימחק - ובדיוק בשביל זה, וואלה סלבס פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully