וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של כוכב "האח הגדול" נכח בזירת הפיגוע בבאר שבע - וניצל

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 17:17

הפיגוע הרצחני שהתרחש בתחנה המרכזית שבבאר שבע הצליח להפוך את עולמם של רבים בפעם המי יודע כמה. מי שראה את הזוועות וניצל הוא אחיו של יוצא האח הגדול המודאג: "למה יש לך דם על הידיים?"

אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

פיקוד העורף הזהיר את האזרחים בעורף להישמר לקראת ציון שנה לשבת השחורה של השבעה באוקטובר. למרות האזהרה, אי אפשר לעצור את שגרת החיים מחשש להיפגע, אך היום (א') התרחש פיגוע רצחני בתחנה המרכזית בבאר שבע, שנכון לכתיבת שורות אלה הביא למותה של לוחמת מג"ב ולפציעתם של מעל לעשרה נוספים.

מי שנכח בזירה הוא אחיו של יוצא האח הגדול, אורי נגר, שעדכן את בני המשפחה בקבוצה המשותפת עם תמונה בה ידיו מגואלות בדם וכתב: "וואו מה שעברתי". יוצא האח חיבק את אחיו מרחוק ומסר לו בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם: "אני גאה בך, שרוף עלייך ומוריד בפנייך את הכובע".

נגר הוסיף לאחר מכן גם ביקורת נוקבת: "עוד פעם תושב חורה, עוד פעם שכנים שלנו, קו ראשון לבתים ביישוב שאני גר בו. איך אפשר לחיות ככה בשלום תגידו לי? איך אתם בכלל מעלים את זה על הפה שלכם?!".

הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

"מחר זה אח שלכם, אמא שלכם, אבא שלכם, הילדים שלכם. למה אנחנו מתעוררים מאוחר תמיד, למה?", זעם ועדכן: "אחי בסדר, בוכה את חייו על מה שהוא עבר וראה, שתי מכרות טובות שלו, אחת עם כדורים ברגל והוא חוסם לה את זרימת הדם ואחת שלצערי לא איתנו יותר. השם יקום דמם".

יוצא האח הגדול לא סיים כאן והוסיף: "רוצים לשמוע משהו? אח של המחבל היה מעורב ברצח ב-2015, אם היו מעיפים את המשפחה שלו? ואותו? איזו מדינה של מטומטמים אלוהים".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה בתעדית לוואלה סלבס מסר אורי נגר: "אחי ירדן מנהל סטודיו לקעקועים בסמוך לאירוע, היה בחוץ כמה דקות לפני והשוטרות היו אצלו בסטודיו. כששמע את היריות, בתור נושא אקדח, הוא רץ ישר וראה את המחבל כבר ירוי".

"באותו הרגע רץ לעזור לפצועות כשאחת מהן היא שירה זכרונה לברכה, בטלפון מקודם הוא פשוט בוכה בלי סוף ולא מבין למה מגיע לנו לחוות ולראות מראות כאלה. מקווה מאוד שחוק עונש מוות ולמחבלים וגירוש משפחותיהם יבוא לידי ביטוי ושנפסיק לסבול מהחיות אדם האלה", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי נגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully