וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה דיין שיתפה: "חושבת גם על הטרגדיה בעזה" והותקפה ע"י הצל

6.10.2024 / 15:38

במהלך ראיון לרשת CNN, טענה אילנה דיין כי בישראל לא מסקרים מספיק את הסבל שמתחולל בעזה במסגרת המלחמה מול חמאס. אותו משפט, שנלקח מראיון ארוך והופץ ברשתות, עורר את זעמם של קולגות לתעשייה. יואב אליאסי ("הצל") תקף: "אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו"

אילנה דיין בראיון  - CNN. צילום מסך CNN, עיבוד תמונה
אילנה דיין בראיון - CNN/עיבוד תמונה, צילום מסך CNN

אילנה דיין, מגישת התוכנית 'עובדה' בקשת 12, התראיינה לרשת CNN האמריקנית וטענה כי בישראל לא מסקרים מספיק את הסבל שמתחולל בעזה במסגרת המלחמה מול חמאס. "אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו, אבל אנחנו גם צריכים להילחם על הנשמה שלנו ועל הערכים שלנו", אמרה.

אילנה דיין בראיון לBBC/עכשיו 14

מאז שידור הראיון, מותקפת דיין לא רק ברשתות החברתיות, אלא גם על ידי קולגות לתעשיית הבידור והטלוויזיה. הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל", תקף את המגישה הוותיקה בפוסט שפרסם בפייסבוק: "אילנה דיין מספרת ל - CNN כמה היא דואגת לעזתים התמימים והמסכנים, ועצובה שהתקשורת הישראלית לא מסקרת מספיק את הסבל שלהם... אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו". הפוסט הביא לתגובות רבות של עוקבים, חלקם הפנו את זעמם כלפי דיין וחלקם כלפי הצל עצמו.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
יואב אליאסי "הצל" נגד אילנה דיין. פייסבוק, צילום מסך
יואב אליאסי "הצל" נגד אילנה דיין/צילום מסך, פייסבוק
ינון מגל נגד אילנה דיין. טוויטר X, צילום מסך
ינון מגל נגד אילנה דיין/צילום מסך, טוויטר X
יותם זמרי נגד אילנה דיין. אינסטגרם, צילום מסך
יותם זמרי נגד אילנה דיין/צילום מסך, אינסטגרם

גם ינון מגל שיגר תגובה לריאיון המדובר, כשכתב: "השם ירחם". יותם זמרי, החבר והקולגה של מגל לתוכנית "הפטריוטים", כתב: "הם כועסים כל כך על ערוץ 14, כי פעם האנשים האלה שלטו בלעדית בתודעה שלכם. אילנה דיין, מה אומרים? לא אומרים". בהמשך הוסיף זמרי: "מה שהכי עלוב בדברים של אילנה דיין זה שהיא לא אומרת אותם בעברית, רבאק, שבי באולפן של 12 ותגידי שאנחנו לא עוסקים מספיק בטרגדיה ובסבל של עזה ותני לציבור הישראלי לשפוט את זה, לא רק באנגלית מלוקקת אצל אמנפור".

טרם נמסרה תגובתה של אילנה דיין לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully