וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שמטרידן צילם אותה בעירום: זה הצעד הבא של דניאל גרינברג

6.10.2024 / 14:40

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, החליטה לא לקחת סיכונים מיותרים בביתה החדש בנס ציונה: "הבית כולו מצלמות אבטחה, אני רואה כל הזמן מה מתרחש מסביב. בנוסף, אני מחוברת למערכת אבטחה, שבמידה וקורה משהו או סתם מופעלת האזעקה - תוך 2 דקות צוות מוקפץ לפה"

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן ואם שניים מילדיו, מיאל ורון, עברה לאחרונה להתגורר עם ילדיה בקוטג' בנס ציונה, כשהיא משאירה הרחק מאחוריה את דרמת המטרידן שלטענתה צילם אותה מהבניין הסמוך לדירתה הקודמת ברחובות.

בסוף השבוע האחרון, במסגרת סשן שאלות - תשובות בעמוד האינסטגרם שלה, נשאלה גרינברג האם אינה חוששת לשהות בחצר הבית, שמא מישהו זר יפתיע אותה. גרינברג, שדירתה הקודמת הייתה בבניין, השיבה כי דאגה להכל: "הבית כולו מצלמות אבטחה, אני רואה כל הזמן מה מתרחש מסביב. בנוסף, אני מחוברת למערכת אבטחה, שבמידה וקורה משהו או סתם מופעלת האזעקה - תוך 2 דקות צוות מוקפץ לפה". ואם כל זה לא מספיק, גרינברג הוסיפה כי בקרוב אף תגביה את החומה שמקיפה את הבית וסיכמה: "הכל גוד".

דניאל גרינברג מוקפת במצלמות אבטחה. אינסטגרם, צילום מסך
דאגה להכל. דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי/אינסטגרם

לא רק מצלמות האבטחה גורמות לגרינברג להרגיש בטוחה בימים אלה: דקות אחרי, סיפקה גרושתו של גולן הצצה לרגע רומנטי עם בן זוגה הנוכחי, ריצ'רד אורלינסקי, כשהם צועדים יחדיו ברחוב בפריז, שמחים ומחויכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully