וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבמה: שחר חסון מתבדח על סגנון ההגשה של אילה חסון | צפו

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 12:54

הפרשן הפרסי האהוב, בני סבטי, הגיע להופעה של שחר חסון ולא פספס הזדמנות להוסיף לעקיצה על מגישת החדשות, אילה חסון

בני סבטי | אילה חסון. כאן 11 / באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
בני סבטי | אילה חסון/עיבוד תמונה, כאן 11 / באדיבות המצולמים

את השידורים של מגישת החדשות המיתולוגית, אילה חסון, רוב אזרחי ישראל - אם לא כולם - מכירים טוב מאוד. אם מדובר בקשיחות או בגבולות הברורים שהיא מציבה לחברי הפאנל, לא קשה לזהות הנחייה שלה אל מול אחרים.

מי שעוד שם לב לכך הוא הקומיקאי והשחקן שחר חסון, שבמהלך אחת ההופעות שלו זיהה בקהל את הפרשן הפרסי המוכר, בני סבטי, חוקר בתכנית איראן במכון למחקר לביטחון לאומי ומנהל הפודקאסט "קולות מאיראן".

תחילה, הקהל שבאולם התבלבל כשסבטי הציג את עצמו בעקבות המבטא הפרסי וחשב שמדובר בפרשן אליהו יוסיאן, אך אז בני הבהיר ועקץ: "הוא אין לו שיער". לאחר שהסטנדאפיסט הבין שהחוקר ומנהל הפודקאסט עולה לשידור בכאן 11 אצל אילה הוא התרגש: "איך אני אוהב את אילה חסון, תגיד לה שאני אוהב אותה", ביקש.

הקומיקאי המשיך והתבדח על הקולגה של סבטי, ועל סגנון ההגשה שלה בשידורים: "איזו אישה חזקה, יושבת שם עם שמונה גברים 'סתום סתום. יש לך משהו טוב להגיד? אל תבלבל את המוח, סתום את הפה. אתה יודע את המידע או לא יודעת את המידע? אם אתה לא יודע כלום אל תגיד כלום'", חיקה אותה.

"חוטפת עצבים 'אבל אם למישהו יש משהו חשוב להגיד...' אנשים מורידים נקים (מיקרופונים), אנשים יוצאים מהאולפן, אנשים יוצאים בוכים. איך אני אוהב אותה, היא האישה שאני הכי אוהב בטלוויזיה, שתדע את זה".

"מה שאמרת שהיא עושה על הביצים", התייחס סבטי לכך שהיא לעיתים משתקת את הפאנליסטים שבאולפן, "אצלה זה יורד עוד קצת". הקומיקאי לא הצליח להחזיק את עצמו, התפקע מצחוק ואיחל: "בהצלחה ביום ראשון בשידור עם אילה חסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully