וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים פרץ שלחה את בנה למילואים בצפון ובירכה את עם ישראל

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 10:07

זוכת פרס ישראל למפעל חיים, ששכלה שניים מבניה שהיו קציני צה"ל ונפלו בעת מילואי תפקידם, נפגשה עם בנה השלישי לפני שיצא למילואים בצפון הארץ ולא שכחה לברך אותו, ואת עם ישראל

מרים פרץ מבשרת לעומר אדם על זכייתו בפרס גיבורי העורף. מיזם גיבורי העורף,
מרים פרץ מבשרת לעומר אדם על זכייתו בפרס גיבורי העורף/מיזם גיבורי העורף

את זוכת פרס ישראל למפעל חיים, מרים פרץ, הכרנו בנסיבות הכי קשות שאפשר - אחרי ששכלה את שני בניה, שהיו קצינים בצה"ל, במהלך מילוי תפקידם. מאז היא החליטה לקחת את הסיפור שלה ולתת השראה לאנשים אחרים, מבני נוער בבתי ספר ועד משפחות שכולות בכל הגילאים.

בשבועות האחרונים פורסם על כך שצה"ל הגביר את הכוננות שלו וגייס עוד פלוגות מילואים פעם נוספת, לצורך הלחימה גם בחזית הצפונית של הארץ, שלאורך רוב המלחמה הופקרה ונותרה להישרף עד אפר. אחד מאותם המילואימניקים שעצרו שוב את שגרת החיים שלהם הוא בנה של פרץ, אליאב, שלא שכח לעצור אצל אמו לפני שעלה לכיוון הבסיס.

"הבן שלי יוצא ללבנון, אתם מאמינים? הוא כבר הכין אותי נפשית", שיתפה מרים בתחילת הסרטון שצילם אליאב, "אתה וחיילי צה"ל יוצאים להגן על המדינה הזאת, על העם הזה. יוצאים לאפשר לתושבי הצפון לחזור בשנה הבאה, הם יהיו בבית שלהם!, קיוותה.

הברכה של מרים פרץ/פייסבוק

"אני רוצה לברך אותך", הוסיפה האם הגאה, "אותך אני מברכת ואת כל חיילי צה"ל, שתהיה לכם שנה טובה, שנה שתחזרו אלינו הביתה בשלום. שתחזרו אלינו בריאים ושלמים שנה שבה תבשרו לנו רק בשורות טובות, שנה שהחטופים והחטופות ישובו אלינו".

"שנה שאלוקים ישלח נחמה למשפחות השכולות שחוגגות פעם ראשונה את ראש השנה בלי הילד, בלי האבא, בלי הבעל. אז אני יודעת שתהיה שנה טובה, שנה של חיים, שיכתוב אותנו לחיים! אנחנו בסך הכל רוצים פה לחיות בשקט ובשלווה. שתהיה שנה טובה, שנה של תקוות חדשות - ויהיו! יהיו בשורות טובות!", התפללה והציגה את קמע הבבא סאלי.

"זה קמע שיש בו ישועות ויש בו נחמות - אז חזרו הביתה בשלום אנחנו מחכים לכם, מחכים לכם בבית! ותהיה שנה טובה, ונחגוג ונשמח. רק תחזרו הביתה בשלום, השם ישמור אותך ואת כל חיילי צה"ל. איך אבא תמיד היה מברך אותך?", שאלה פרץ את בנה וענתה: "יברכך האל וישמרך, אתה וכל חיילי צה"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • מרים פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully