וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות: החטופה ששבה, דורון כץ אשר, הודיעה שהיא בהריון

5.10.2024 / 22:54

מדינה שלמה שמחה כשדורון כץ אשר שוחררה יחד עם בנותיה רז ואביב מהשבי בעזה. כעת יש בשורות משמחות במיוחד

דורון כץ אשר. אינסטגרם, צילום מסך
דורון כץ אשר/צילום מסך, אינסטגרם

דורון כץ אשר, שנחטפה יחד עם שתי בנותיה רז ואביב ע"י הטרוריסטים מהחמאס לעזה בשבעה באוקטובר ושוחררה מהשבי במהלך אחת העסקאות לאחר 49 ימים, משתפת בפוסט מרגש במיוחד שהיא בהיריון וצפויה להביא לעולם את בנה או בתה השלישי במספר, אח או אחות לשתי בנותיה שנחטפו יחד איתה.

כך כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "להביא חיים לעולם, שנה אחרי שכמעט איבדתי את חיי בעצמי, זו המתנה הכי גדולה שיכולנו לבקש לשנה החדשה, קרן האור שלי בחשכה".

אתמול התארחה דורון עם משפחתה אצל לאה שנירר בביתה שבהרצליה פיתוח ושם, בתמונות שהעלתה שנירר, יכולנו לראות כי היא מתהדרת בבטן הריונית, מה שגרם לכולנו לחייך חיוך גדול של אושר. גם דורון בעצמה העלתה לאינסטגרם שלה תמונה המבשרת את הבשורה המשמחת.

כזכור, המשפחה אוחזת בפספורט גרמני ובזמנו ביקשה משנירר שחיה על הקו בין פיתוח להמבורג, לקשר ולהדהד על המשפחה גם בגרמניה, מה שהצליח בסופו של דבר ושנירר הגיעה לכל כלי התקשורת במדינה.

"שנה חלפה מאז שיצאתי עם יוני למסע בגרמניה להחזיר את דורון, רז ואביב הביתה והיום כתב הטלוויזיה והמראיין הלגה, שראיין את יוני בברלין, הגיע לארץ לראיין את יוני, דורון, רז ואביב יחד כמשפחה מאוחדת. תודה לאל. אין לתאר איזו פגישה מרגשת הייתה פה", כתבה שנירר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully