וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאייל גולן חגג לבנם בלעדיה, גרושתו מגיבה: "אני נשברת"

5.10.2024 / 18:31

יממה לאחר שאייל גולן חגג יומולדת 3 לבן המשותף שלו עם דניאל גרינברג בנוכחות המטפלת שהיא עצמה פיטרה, גרינברג משתפת במצב רוחה: "בתקופה האחרונה עם כל העומס שהיה לי, היו גם רעשי רקע שהשפיעו עלי אנרגטית וזה נטו בגלל שהילדים שלי היו קשורים לרעש"

אייל גולן דניאל גרינברג. אלוני מור / אינסטגרם, עיבוד תמונה
אייל גולן דניאל גרינברג/עיבוד תמונה, אלוני מור / אינסטגרם

דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, צפתה בחמישי האחרון בסרטונים שתיעדו את חגיגות יום ההולדת של בנה רון (3), שהתקיימו בביתו של גולן ברחובות בנוכחות מאיה זיו, המטפלת שהיא עצמה פיטרה לפני מספר שבועות. גולן דאג לתייג את שמה של זיו בפונט גדול - וזיו מצידה שיתפה והוסיפה את הכיתוב "מזל טוב לרונצ'ו, המלך של חיי". זמן קצר לאחר מכן, מחקה את הסטורי המדובר מחשבון האינסטגרם שלה.

אתמול (שישי) בשעות הלילה, השיבה גרינברג לעוקבת שהתעניינה בשלומה בתקופה זו: "לא אשקר, עם כמה שאני נראית כל הזמן חזקה וכאילו הכל עובר לידי, יש מקרים שגם אני נשברת. ובתקופה האחרונה עם כל העומס שהיה לי, היו גם רעשי רקע שהשפיעו עלי אנרגטית וזה נטו בגלל שהילדים שלי היו קשורים לרעש".

אייל גולן חוגג יום הולדת 3 לבנו, רון/צילום מסך מתוך אינסטגרם - eyalgolan1

גרינברג הוסיפה ושיתפה בטיב היחסים שלה עם גולן: "לא כל מה שרואים מבחוץ הוא האמת מבפנים. יש המון כבוד והערכה. ויכוחים כאלה ואחרים זה דבר נורמלי שקורה גם ללא גירושים בין בני זוג או בני אדם בכללי". גרינברג הוסיפה: "הילדים שלי לא מרגישים לרגע קרע שלילי בין ההורים שלהם, הם רואים ומקבלים הורים חברים שדואגים אך ורק להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully