וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמז מנגיסטו על המיליארדר ברנדון קורף: "יש לו לב ענק"

5.10.2024 / 17:13

מגישת החדשות אלמז מנגיסטו ממשיכה לתחזק את היחסים עם המיליארדר ברנדון קורף, ומרימה לו קבל עם, עדה ואינסטוש: "אדם עם לב ענק ואהבה אינסופית למדינה ולחיילים שלנו"

אלמז מנגיסטו | ברנדון קורף. אינסטגרם / אור גפן, עיבוד תמונה
אלמז מנגיסטו | ברנדון קורף/עיבוד תמונה, אינסטגרם / אור גפן

העיתונאית אלמז מנגיסטו (31), מגישה בחברת החדשות, ממשיכה לתחזק את היחסים עם המיליארדר היהודי ברנדון קורף (38) בן זוגה לשעבר של הדוגמנית יעל שלביה.

והפעם: מנגיסטו נכחה בארוחת ערב שיזם קורף למען חיילים בודדים, לרגל ראש השנה. זמן קצר לאחר האירוע, הרעיפה מנגיסטו מחמאות על קורף, קבל עם, עדה ואינסטוש: "הייתה לי הזכות הגדולה לציין את ראש השנה עם חיילים בודדים מכל קצוות העולם, שהגיעו לכאן בשנה כה סוערת כדי להגן עלינו על המדינה שלנו. את הערב המרגש הזה יזם ברנדון קורף, אדם עם לב ענק ואהבה אינסופית למדינה ולחיילים שלנו".

גם היום (שבת) בילתה מנגיסטו עם קורף, כאשר השניים יצאו לטייל וליהנות ממזג האוויר השמשי יחד עם חברתם הטובה, דני לוי, הסטייליסטית של קים קרדישיאן והאקסית של בן אל תבורי.

ברנדון קורף, דני לוי, אלמז מנגיסטו. אינסטגרם, צילום מסך
סלפי בטבע. קורף, לוי ומנגיסטו/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, בשבועות האחרונים נפוצו דיווחים כי מנגיסטו וקורף מבלים יחדיו יותר ויותר. השניים, שלא טורחים להסתיר את הכימיה ביניהם, אף הגיעו יחדיו לאירוע מתוקשר. עם זאת, הם עדיין מכחישים כי מדובר בקשר רומנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully