וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב להקת "כוורת" תוקף את חברת הכנסת: "פרחה דוחה"

6.10.2024 / 7:57

במהלך ראיון לחג, צוטטה חה"כ גלית דיסטל אטבריאן כשהיא אומרת על תנועת "אחים לנשק", שתפעלו במהלך החג מערך אוטובוסים למען חיילי המילואים, כי הם "הסכנה הגדולה ביותר למדינה". אפרים שמיר, יוצא להקת "כוורת", עלה למתקפה חריפה: "פרחה דוחה"

גלית דיסטל אטבריאן. חדשות 13/צילום מסך, עיבוד תמונה
חה"כ גלית דיסטל אטבריאן/עיבוד תמונה, חדשות 13/צילום מסך

הזמר והמלחין אפרים שמיר (72), יוצא להקת "כוורת", פרסם בסוף השבוע בחשבון הפייסבוק שלו את הודעת משרד הביטחון בה נכתב: "מצפים ממשרד התחבורה להירתם למלחמה". לאחר מכן, התייחס שמיר לראיון חג עם חה"כ גלית דיסטל אטבריאן, במהלכו צוטטה כשהיא אומרת: "אחים לנשק הם הסכנה הגדולה ביותר למדינה". שמיר סיכם את דעתו על חה"כ בשתי מילים, כשכתב: "פרחה דוחה".

כזכור, דבריה של דיסטל נאמרו על רקע מערך אוטובוסים למען חיילי המילואים שהקימה תנועת "אחים לנשק" בשיתוף שירות "נעים בסופ"ש", שלא הצליחו להגיע לבסיסים בהיעדר תחבורה ציבורית בחג.

מירי רגב. חיים גולדברג, פלאש 90
שרת התחבורה מירי רגב/פלאש 90, חיים גולדברג

גם ליאור ברקוביץ', בנו של הכדורגלן לשעבר והמגיש אייל ברקוביץ', לא נשאר אדיש למצוקת החיילים והמילואימניקים ותקף את השרה מירי רגב: "עוד יום במלחמה שאין תחבורה ציבורית, ולחיילים שלנו אין איך להגיע למקומות שהם צריכים. תודה לשרת התחבורה הכי גרועה בתולדות המדינה. התקדמנו המון מה-7 באוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully