וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי ואסף אמדורסקי? הנה כמה זוגות מתאימים במיוחד

2.10.2024 / 21:08

הם יפים, מצליחים ופנויים לאהבה: כוכבי הביצה בארץ ובחו"ל מתאהבים פעמים רבות אחד בשני. לרגל החג, אנו מציגים בפניכם את ההצעות שלנו לשידוכים לשנה החדשה, ל - 14 רווקים ורווקות בתעשיית הבידור המקומית. וואלה סלבס קופידון

עדי הימלבלוי. צילום: באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
עדי הימלבלוי/עיבוד תמונה, צילום: באדיבות המצולמים
אסף אמדורסקי. שי פרנקו,
אסף אמדורסקי/שי פרנקו

עדי הימלבלוי ואסף אמדורסקי

היא: דוגמנית ומגישה בת 39, שנפרדה בחודש מאי האחרון מבעלה נדב פלד אחרי עשר שנות זוגיות ושני ילדים משותפים. עוד ברזומה הרומנטי שלה: מנחה ערוץ הילדים לשעבר רודריגו גונזלס, ואיש העסקים אורן מאור.

הוא: זמר ומוזיקאי בן 53, שנפרד בחודש יוני האחרון מאשתו, הדר ג'וזפין, אחרי עשר שנות נישואים. לאמדורסקי יש שתי בנות מנישואיו הראשונים, לזמרת מיכל אמדורסקי. בגזרת האקסיות של אמדורסקי נמצאת גם דנה פרימן.

הבונוס: עדי הימלבלוי יפה ומוכשרת, ויכולה להוות בקלות השראה לכמה להיטים חדשים. ובינינו, לא הגיע הזמן שמישהו יכתוב עליה שיר? כזכור, להימלבלוי היסטוריה עם שירים ממחזות זמר ופסטיגלים, אולי נזכה להאזין, עוד בחיינו, לדואט משותף של שני האוהבים.

אור שפיץ חתונה קווין רובין. ניר פקין, ניר פקין
אור שפיץ/ניר פקין, ניר פקין
מותאם לבוקסה - בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

אור שפיץ ובן אל תבורי

היא: קונדיטורית בת 27 המתגוררת במגדל יוקרה בתל אביב. נפרדה בחודש פברואר מבן זוגה עומרי גלילי, אחרי שנה וחצי של זוגיות.

הוא: זמר בן 33 המתגורר גם הוא במגדל יוקרה בתל אביב. נפרד במאי האחרון מזוגתו דני לוי, הסטייליסטית של קים קרדישיאן, אחרי שנתיים של זוגיות. אב לתו פרינס ממערכת היחסים שהייתה לו עם המשפיענית והשדרנית אורטל עמר.

הבונוס: שניהם אוהבים את החיים הטובים, מתגוררים במגדלי יוקרה ואוהבים בגדים צבעוניים. בנוסף, אולי אלה הקינוחים של שפיץ שיגרמו לתבורי לרצות להישאר יותר בארץ ולוותר על הביקורים הממושכים בלוס אנג'לס?

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
דנית גרינברג/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך
משחקי השף, רשת 13, 5 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך
אסף גרניט/צילום מסך, רשת 13

דנית גרינברג ואסף גרניט

היא: משפיענית רשת ויוצאת הראליטי "האח הגדול", בת 32. נפרדה בחודש יולי האחרון מבן זוגה, יניב חרל"פ, אחרי עשרה חודשי זוגיות. גרינברג הייתה נשואה פעמיים: בפעם הראשונה לאמן הקעקועים אליאב אוזן (אותו הכירה בבית "האח הגדול"), ובפעם השנייה לברק חקמט.

הוא: השף הישראלי המצליח בעולם, בעל כוכב מישלן על מסעדת "שבור" בפריז. אב לליאו בן ה - 12. נפרד בחודש מרץ האחרון מזוגתו דפנה גור, לאחר שישה חודשי זוגיות. עוד ברזומה הרומנטי שלו: הבמאית מורן איפרגן, אנה ארונוב, שלמור שטרוזמן, דפנה גור ומיה מישורי, בתו החורגת של איש העסקים ליאון קופלר, בעלי "סופר פארם".

הבונוס: אם גרניט היה מקבל שקל על כל פעם ששמע את השאלה 'מדוע אין לך רשתות חברתיות', סביר שהיה קונה לעצמו עוד רכב. אז נכון, הוא נמנע מכך לגמרי מתוך בחירה ורצון חופשי, אך אולי הוא בכל זאת מפספס משהו? אם יש מישהי שמסוגלת להראות לו איזה עולם שלם שכולו טוב ושת"פים מסחריים הוא מפסיד - זוהי דנית גרינברג, בכבודה ובעצמה. בנוסף, גרינברג חובבת טיולים מסביב לעולם, ויכולה לארח לגרניט חברה בזמן שהוא מפעיל קסמיו באחת המסעדות שלו. ואם טרם השכנעתם, לגרניט היה ניסיון חיובי (לפחות לפרק זמן מסוים) עם רקדנית, אז למה לא לבדוק התאמה עם כוכבת העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים"?

הדר שירי. רן יחזקאל,
הדר שירי/רן יחזקאל
טדי שגיא. יחצ,
טדי שגיא/יחצ

הדר שירי וטדי שגיא

היא: יוצאת "האח הגדול" שסיימה במקום הרביעי והמכובד. בת 24, שהתנסתה בחודשים בהם הייתה בתוכנית הריאליטי בשני קשרים רומנטיים קצרים, עם הדיירים יהב ארהבור ותום ברכה. בין האקסים של הדר נמצא הזמר והרקדן סטפן לגר.

הוא: איש עסקים ומיליארדר בן 52, שהודיע בחודש אוגוסט האחרון על פרידה מהדוגמנית ומלכת היופי לשעבר יעל ניזרי, אחרי 14 שנות זוגיות ושישה ילדים משותפים.

הבונוס: הדר אוהבת ומכירה מקרוב את החיים הטובים, כשהמשפט המזוהה עימה הוא: "לא לכל אחד מתאים קוויאר". ומי מבין בקוויאר יותר משגיא? לאחרונה נפרדה שירי מהרכב שלה, שנמכר בזמן שהותה בבית האח הגדול, ומיהב עימו הייתה לה כאמור התחלה של קשר זוגי. תקופה נפלאה לעבור לדובאי ולנסות משהו חדש, לא?

אלה לי להב. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אלה לי להב/עיבוד תמונה, אינסטגרם
און רפאלי. אור גפן,
און רפאלי/אור גפן

אלה לי להב ואון רפאלי

היא: זמרת בת 21 שהתפרסמה כשהשתתפה בעונה השביעית של התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". נפרדה בחודש יולי האחרון מבן זוגה בשנתיים האחרונות, פיליפ שאולוב. עוד ברזומה הרומנטי שלה: זוגתה לשעבר, מיה ג'ריס.

הוא: דוגמן ושחקן בן 27, אחיה הצעיר של בר רפאלי. נפרד במאי 2023 מזוגתו, הדוגמנית שחר חיון, אחרי שנה של זוגיות צמודה ופוטוגנית.

הבונוס: שניהם אוהבים ליצור מוזיקה ולחיות לצד כלבים, ואנחנו לגמרי יכולים לדמיין את אלה לי מגיעה למסיבות הבריכה בבית משפחת רפאלי בהוד השרון, ואפילו מנצחת שם על החלק האומנותי.

קרן פלס ופפר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרן פלס ופפר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
גיא איתן. אינסטגרם, צילום מסך
גיא איתן/צילום מסך, אינסטגרם

קרן פלס וגיא איתן

היא: זמרת ויוצרת בת 45, שנפרדה בחודש דצמבר מבן זוגה ב-13 השנים האחרונות ואב שני ילדיה, נועם טור. ברזומה הרומנטי שלה ניתן למצוא גם את תומר גרנצל והקלידן עומרי בר.

הוא: איש עסקים ויוצא הריאליטי "האח הגדול", בן 34. בחודש מאי נפרד מזוגתו, ליאור עמר, אחרי מספר חודשי זוגיות. בין האקסיות של איתן נמנית הדוגמנית נועה בני.

הבונוס: שניהם לוחמי צדק וביחד יכולים להוות כוח עצום למען אלה שקולם פחות נשמע. היא תנאם בהפגנות, הוא יחזק בשלטי חוצות... ותזכרו - גיל זה רק מספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully