וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל משיב אש לגיא מרוז: "נראה כמו חיה לא בריאה"

1.10.2024 / 14:31

אחרי שגיא מרוז הביע את מחאתו על הכניסה הקרקעית ללבנון והציע להציב את ינון מגל בקו הראשון, מגל משיב אש: "לא מפריע לי שהאיש הזה מייחל למותי, גם לא שבניגוד להבטחתו הוא לא עזב את הארץ כשבן גביר הפך לשר. מפריע לי שהחולצה שלו לא כתובה בערבית"

גיא מרוז בהצגת מתווה חזרה לשגרה של תאטרון הבימה, 17.8.2020. ראובן קסטרו
גיא מרוז/ראובן קסטרו

העיתונאי גיא מרוז פרסם סרטון בחשבון הפייסבוק שלו בו הביע את מחאתו על ההחלטה להיכנס קרקעית לעזה. "אז מה חבר'ה? נכנסים ללבנון קרקעית? איזה יופי", אמר מרוז בציניות, תוך שהוא לובש חולצה עם הכיתוב 'כוסומו'. "אולי הפעם זה יצליח, כן, כי הסטטיסטיקה מראה שזה מאוד הצליח בפעמים הקודמות, איזה יופי".

מרוז הוסיף ותקף נבחרי ציבור, וגם את העיתונאי ינון מגל: "תגידו, אפשר לשים נגיד בקו הראשון את טלי גוטליב, ינון מגל וגדעון סער? בן גביר? איזה יופי. יאללה שיהיה בהצלחה, איזה עם מטומטם. כמה אנחנו מטומטמים, עוד פעם נכנסים ללבנון, כאילו, מה? שיהיה בהצלחה ונתראה בלוויות, כי זה מה שיקרה. שנה טובה".

הפטריוטים ינון מגל. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל/צילום מסך, ערוץ 14
ינון מגל משיב אש לגיא מרוז. טוויטר X, צילום מסך
ינון מגל משיב אש לגיא מרוז/צילום מסך, טוויטר X

מגל לא נשאר חייב, והשיב לפני זמן קצר אש לכיוונו של מרוז: "לא מפריע לי שהאיש הזה מייחל למותי, גם לא שבניגוד להבטחתו הוא לא עזב את הארץ כשבן גביר הפך לשר. ולא שהוא נראה וממלמל כמו סוג של חיה עבת בשר, לא בריאה ומפוצצת מכדורים. זו בעיה שלו והוא חייב לטפל בה. כן מפריע לי שהחולצה שלו לא כתובה גם בערבית. זה לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully