וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה פטור רפואי: הזמרת עדן גולן לא תתגייס לצה"ל

1.10.2024 / 11:09

עדן גולן (20), נציגת ישראל לאירוויזיון עם השיר "הוריקן", לא תתגייס לצה"ל עקב בעיות רפואיות. עם זאת, ביקשה הזמרת לבדוק אפשרות למסלול שירות התנדבותי וצפויה להתחיל את תהליך המיון בקרוב. בעבר דחתה גולן את הגיוס כדי להשתתף בתחרות הבינלאומית

עדן גולן במצעד הישראלי השנתי תשפ"ד של וואלה וגלגלצ , אקוטבר 2024. ניב אהרונסון
קיבלה פטור רפואי. גולן/ניב אהרונסון

הזמרת עדן גולן (20), נציגת ישראל לאירוויזיון בשנה החולפת, לא תתגייס לצה"ל בעקבות פטור רפואי שקיבלה לאחר שהציגה בעיות רפואיות, כך פרסם הבוקר (שלישי) העיתונאי רן בוקר. למרות שלא תשרת כחיילת בשירות סדיר, גולן בדקה עם הצבא אפשרות למסלול שירות התנדבותי, וצפויה להתחיל את תהליך המיון בקרוב.

לפני מספר שבועות נשאלה גולן במסגרת ריאיון למגזין 'לאשה' על הגיוס המאוחר, ושיתפה: "חזרתי לישראל בגיל 18 אחרי ששנים גרתי עם המשפחה במוסקבה. בשנה הראשונה כתושב חוזר לא פונים אליך מהצבא, ובשנה השנייה דחיתי את הצו בגלל האירוויזיון. אבל אני חושבת שחשוב מאוד לתת את השירות שלך למדינה, בייחוד במציאות שבה אנחנו נמצאים. גם אם זה אומר שאהיה יותר מוכרת ויותר מבוגרת מהבנות האחרות. אני מקווה מאוד לשרת כזמרת ולשיר לחיילים בבסיסים. לבקר את החיילים ששומרים עלינו ולעשות להם קצת טוב - יש לי צמרמורת רק מלחשוב על זה".

עדן גולן נציגת ישראל על במת גמר האירויזיון 11 במאי 2024. רויטרס
בודקת מסלול התנדבותי בצה"ל. גולן/רויטרס

הזמרת, שזכתה בתוכנית "הכוכב הבא", ייצגה כזכור את ישראל באירוויזיון בהצלחה רבה כשהגיעה למקום החמישי על אף עליית האנטישמיות והמתח הביטחוני ששרר סביב - זאת אחרי שפסלו את השיר שהייתה אמורה להופיע איתו בשל "אמירות פוליטיות".
מאז קיבלה גולן הצעה משר החוץ ישראל כ"ץ לשמש בתפקיד הסברה ברחבי העולם, אולם דחתה אותה מתוך הרצון להתמקד במוזיקה. עם זאת, גולן נותרה ביחסים טובים עם כ"ץ ותופיע באו"ם ב-7 באוקטובר בטקס הזיכרון לנרצחי הטבח עם "הגשם של אוקטובר", הגרסה שנפסלה לאירוויזיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully