וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירה לשעבר בערוץ הילדים תוקפת את גדעון סער: "אותך לא יזכרו"

30.9.2024 / 15:52

קרני זיו, בכירה לשעבר בערוץ הילדים, משיבה אש לחבר הכנסת גדעון סער, שעקץ היום במליאת הכנסת את חברת הכנסת אפרת רייטן, מנחה לשעבר בערוץ. קובי מחט, קולגה מאותם ימים: כ"כ הרבה עשורים אחרי, אפשר להגיד ביושר שאפרת רייטן זכורה בזכות הרבה דברים ומעשים שלה"

אפרת רייטן, גדעון סער. צילום: ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
אפרת רייטן, גדעון סער/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו

היום (שני) במהלך דיון במליאת הכנסת על אישור צירופו של ח"כ גדעון סער לממשלה כשר, בלט העימות בינו לבין ח"כ אפרת רייטן, יו"ר סיעת העבודה. כזכור, רייטן נחשבה בשנות התשעים לכוכבת גדולה בערוץ הילדים, בו הנחתה במשך מספר שנים לצדם של עודד מנשה, מיכל ינאי, יעל בר זוהר, טל מוסרי ואחרים.

הבוקר שאלה ח"כ רייטן את ח"כ סער מה יזכרו ממנו, והוא השיב: "אותך יזכרו בעיקר מערוץ הילדים". בהמשך הגיבה רייטן: "כמה נלחץ השר גדעון סער אחרי שזחל על גחונו לחזור חזרה למקום ששונא אותו, אל המקום שהוא מתעב. כמה נלחץ מהנאום שלי, שעמדתי בו והטחתי את האמת. עד כדי כך נלחץ. באופן שוביניסטי ומיזוגני, הפך פרק בקריירה שלי שאני גאה בו - לגנאי. זה לא הלך לו". רייטן הוסיפה ואמרה: "לשמחתי אין לי שום כתם או תהיות לגבי איפה הייתי ומה עשיתי בשנים מסוימות. שום דבר לא רודף אחריי ושום דבר לא ימחה את הכתם, גם לא ההומור הרדוד הזה. זה היה עלוב".

ח"כ אפרת רייטן מגיבה לח"כ גדעון סער. X טוויטר, צילום מסך
ח"כ אפרת רייטן מגיבה לח"כ גדעון סער/צילום מסך, X טוויטר

בשעות האחרונות מקבלת רייטן חיזוק ממי שהיו חברים וקולגות שלה בימים בהם עבדו יחד בערוץ הילדים. קרני זיו, שעבדה באותם ימים כסמנכ"לית תוכן בנגה תקשורת (שהפיקה את שידורי הערוץ), כתבה: "של נעליך גדעון... מילא להסתבך עם שרה, אבל עם ערוץ הילדים? המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת למישהו זה שיזכרו אותו מערוץ הילדים. אותך לא יזכרו מכלום ושום דבר. ובתור מי שבחרה לא מעט מהמנחים של ערוץ הילדים - חיפשנו אנשים שיכולים להיות דוגמא אישית, ועם עמוד שדרה. אתה בטוח לא היית מתקבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרני זיו תוקפת את גדעון סער. פייסבוק, צילום מסך
"אותך לא יזכרו מכלום ושום דבר". קרני זיו משיבה לסער/צילום מסך, פייסבוק
קובי מחט מגיב על דבריו של ח"כ גדעון סער/"שואו טיים", רשת 13

קובי מחט, שהנחה גם הוא בעברו בערוץ הילדים במשך מספר שנים, הגיב לדברים במסגרת התוכנית "שואו טיים" אותה הוא מגיש לצדה של עדי הימלבלוי (שהנחתה גם היא בערוץ הילדים) ברשת 13: "זוכרים אותה לטובה לגמרי מערוץ הילדים. כ"כ הרבה עשורים אחרי, אפשר להגיד ביושר שאפרת רייטן זכורה בזכות הרבה דברים ומעשים שלה בין היתר היא למשל ייצגה את המשפחות של נחל צפית ועשתה הרבה פעילויות פרלמנטריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully