וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוג ישראל חוזר למיס יוניברס; לינור אברג'יל: "צריכה להימחק"

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 12:53

אחרי שנתיים מבלי שישראל שלחה נציגה לתחרות היופי העולמית, אופיר קורסיה בת ה-24 נבחרה להיות הנציגה הישראלית בתחרות הקרובה. בתגובה, מיס עולם במיל' הגיבה לוואלה סלבס: "נשים זה הרבה מעבר לגוף ופרצוף, זה שם אותן במקום נמוך, מוחפץ וחיצוני"

לינור אברג'יל בצילומים לקמפיין.. בנק הפועלים,
לינור אברג'יל בצילומים לקמפיין./בנק הפועלים

אחרי שנמנעה להשתתף ב"מיס יוניברס" בשנתיים האחרונה (כפי שוואלה סלבס חשפה לראשונה), ישראל חוזרת להשתתף בתחרות היופי העולמית - ואפילו בחרה מלכת יופי חדשה.

הזוכה היא אופיר קורסיה, צעירה בת 24 מראשון לציון שמתגוררת בשנתיים האחרונות בלוס אנג'לס. זו לא הפעם הראשונה שבה היא השתתפה בתחרות מלכות היופי של ישראל, כאשר התחרתה בה ב-2021, אך אז יצאה ללא הכתר. הפעם זה השתלם לה - והיא תייצג את ישראל בתחרות העולמית, שתתקיים בחודש הבא.

מלכת היופי של ישראל לשנת 2024, אופיר קורסיה. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה בהצלחה. קורסיה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

מי שהגיבה על חזרתה של ישראל לתחרות הייתה לא אחרת מאשר לינור אברג'יל, בעברה מלכת היופי של ישראל ומיס עולם לשנת 1998, שיודעת דבר או שניים על תחרויות כאלו.

בתגובה לוואלה סלבס, אברג'יל אמרה: "רגע לפני 2025, תחרויות יופי צריכות להימחק מהעולם. זה שם את הנשים במקום נמוך, מוחפץ וחיצוני. נשים זה הרבה מעבר לגוף ופרצוף, וזה מה שצריך להעביר לילדים שלנו. שתהיה שנה טובה ומתוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully