וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חיסולו של נסראללה: זה השיר החדש של פנינה רוזנבלום | צפו

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 16:33

אשת העסקים כבר יצרה לעצמה מנהג בכל הנוגע לשירי מלחמה. עכשיו, אחרי ההצלחה במבצע חיסול מנהיג חיזבאללה, היא מתוכננת לצאת בשלאגר חדש

הפוסט של פנינה רוזנבלום/אינסטגרם

אשת העסקים פנינה רוזנבלום יצרה את אחד מהלהיטי המלחמה המוכרים ביותר "איפה הייתם ב-7/10". השיר הפך וויראלי מיד ולא היה אפשר להוציא אותו מהראש או מעמודי הפור-יו למיניהם. מאז היא כבר הספיקה להוציא כמה וכמה באנגרים, ועכשיו, אחרי חיסולו של מנהיג חמאס חסן נסראללה, הגיעה הזמן לחומרים חדשים.

"איזה וויקנד עברתי, עברנו בעצם", פתחה רוזנבלום את הסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה מאולפן ההקלטות, "נסראללה הלך, וואו, לא יכולתי להתאפק, שיגעתם אותי ברשתות".

"ביקשתם ממני להוציא שיר, אתמול בלילה כתבתי את השיר 'יא נסראללה', שלחתי לאורן את המילים והיום בבוקר, יום ראשון, כבר יש שיר ואני באולפן מקליטה. מה דעתכם? נקווה שתאהבו, לדעתי שלאגר", חתמה אשת העסקים את הבשורה.

פנינה רוזנבלום ואורנה בנאי. כאן 11, צילום מסך
פנינה רוזנבלום ואורנה בנאי/צילום מסך, כאן 11

כזכור, ממש לאחרונה שיתפה רוזנבלום פעולה יחד עם הקומיקאית אורנה בנאי, בשיר "בטלו ת'חג", אותו ביצעו שתיהן בשידור. בשיר עצמו אפשר למצוא משפטים כמו: "ראש השנה, למה באת ברביעי? זה יום שלא טוב לארוחות" ו"די לפחמימות, די לשומנים, די לדודות החופרות שרוצות ת'מתכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully