וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וגיא נגד הטסים בחברות זרות: "בהלם שהכל מתבטל? נו באמת"

29.9.2024 / 14:18

אורלי וילנאי וגיא מרוז עקצו הבוקר את האזרחים שבחרו בזמן מלחמה לסגור כרטיסי טיסה דרך חברות תעופה זרות. הגולשים תקפו בחזרה: "מי שמכם להטיף מוסר? לא כל אחד מפוצץ כמוכם ויכול להרשות לעצמו לטוס במחירים לא הגיוניים"

אורלי וילנאי וגיא מרוז. צילום: ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
תקפו את הטסים בחברות הזרות- וחטפו/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו

אורלי וילנאי וגיא מרוז פרסמו היום (ראשון) פוסט בחשבון הפייסבוק המשותף שלהם, במסגרתו העבירו מסר לכל אותם אנשים שבחרו לטוס בחודשים האחרונים בחברות תעופה זרות: "כל אלה שנסעו לחו"ל בזמן מלחמה לא באל על או ארקיע והם בהלם שהכל מתבטל - נו באמת...".

הגולשים לא נשארו אדישים לעקיצה ותקפו: "מי שמכם להטיף מוסר?", "אמירה אומללה ומיותרת לחלוטין ולא רק לאור החזירות שלהם", "לא כל אחד מפוצץ כמוכם ויכול להרשות לעצמו לטוס בחברה 'הלאומית' במחירים לא הגיוניים", "פוסט מיותר, מה רציתם להביע? בטח לא אמפתיה, אלא לשפוך שמן על המדורה", "בישראל מעלים למחירים מופקעים כמעט כל דבר בזמן משבר, ואז מדברים בסיסמאות 'יחד ננצח' ו'אחדות'" ו"הגיע הזמן שתעלו על המטוס הראשון, יפה שעה אחת קודם".

אורלי וגיא נגד הטסים בחברות תעופה זרות. אינסטגרם, צילום מסך
אורלי וגיא נגד הטסים בחברות תעופה זרות/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של ציון ברוך. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ציון ברוך/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, לא מעט אזרחים התלוננו מאז תחילת המלחמה על העלאות מחירים של חברות ישראליות. ציון ברוך כתב בחודש יולי האחרון: "כל החברות שמעלות מחירים ומנצלות אותנו, האזרחים, בזמן מלחמה ואין לנו חברה אחרת חוץ מחברת 'כחול לבן'. אם זה באוכל, בחופשות בארץ, בנסיעות לחו"ל... אנחנו נזכור לכם את זה כשתחלוף המלחמה וננצח בע"ה". נזכור לכם את זה, אחת אחת!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully