וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא האח הגדול: "ביבי נתניהו הולך להיות ראש ממשלה שנים רבות"

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 15:42

יוצא האח הגדול, אליאב טעטי, ניכס את חיסולו של חסן נסראללה לראש הממשלה ויצא נגד סטורי הפרגון לטייסים: "רק לי הוא צורם?"

אליאב טעטי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אליאב טעטי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

במהלך סוף השבוע האחרון חוסל מנהיג חיזבאללה ואחד ממייסדיו, חסן נסראללה, בביירות. על אף חשיבות המהלך מבחינה טקטית, עלו לא מעט חששות לגורלם של 101 החטופים והחטופות שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה.

כתגובה להישג הצבאי, העלה יוצא "האח הגדול", אליאב טעטי, סטורי מפרגן לחשבון האינסטגרם שלו: "שבוע טוב למוצ"ש האחרון של השנה... שבו כנראה הבנו שביבי נתניהו הולך להיות כאן ראש הממשלה לעוד שנים רבות!", פרגן לראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני לא מצליחה להבין למה כל הקרדיט הולך אליו בכל הרשתות החברתיות", השיבה לו אחת העוקבות, "כי בגדול מי שאחראי על המהלך הזה הם אלו שצעקו שהם אנרכיסטים, שמאלנים, שונאי מדינת ישראל! הצבא שלנו, הטייסים שלנו! הם צריכים לקבל את אות הכבוד ולא זה שיודע להופיע ולנאום רק כשיש הצלחות!".

הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

את תגובתו לה, שיתף יוצא "האח הגדול" בסטורי גם כן: "למה הקרדיט מכולם הולך אליו?! בדיוק כמו שכל האשמה הולכת אליו מכל התקשורת כבר שנה שלמה... אז או שהוא אחראי על הכל או שלא אחראי על כלום".

נוסף על כך, אחרי החיסול התחיל לרוץ ברשתות החברתיות תמונה וויראלית שנועדה להרים לטייסים - שגרמו למבצע המדובר להיות הצלחה מסחררת ועליו כתוב: "בזכותם". מי שפחות התחבר הוא טעטי, שהגיב גם על זה: "הסטורי הזה, שכולם משתפים, רק לי הוא צורם?", שאל את עוקביו.

בעקבות התגובות הרבות שתקפו אותו על העקיצה לחיל האוויר, יוצא הריאליטי הסביר את עצמו: "אני לא חס ושלום זילזלתי או מזלזל, כן? אבל מישהו חייב רגע לדבר על זה. אני אסביר לכם למה זה צורם לי - טייסים, כבודם במקומם מונח, אני לא אומר, אבל לא ראיתי שעושים סטורים כאלה על גולנצ'יקים, על צנחנים, נח"ל, כפיר".

הסטורי של אליאב טעטי על הצנחנים/אינסטגרם צילום מסך

"חברים נראה לי אנשים פה טיפה מתבלבלים, עם כל הכבוד שטייסים זה אמא'לה ואבא'לה, אם אין את החיילי מודעין, שמביאים להם את המודיעין, אז המטוס הוא רק בזנ"ט, הוא לא שווה כלום. אז צריך פה את החייל מודיעין, נכון? איפה כל התודה למודיעין?".

"עזבו, משהו אחר, מול חמאס וחיזבאללה, טייס יודע שב-99% הוא עולה לשמיים וחוזר בחזרה, סטטיסטית, מדבר איתכם סטטיסטיקה, מספרים. חיילים שנכנסים לעזה, ב-99% הוא אומר לעצמו 'אני מקריב את החיים שלי'. לא הבנתי, החיילים האתיופים של גולני לא שווים? החיילים המזרחים של גבעתי, של נח"ל, לא שווים? של צנחנים לא שווים? מה זה השטויות האלה? כולם שווים!", חתם בביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully