וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שה' ישמור אותו": האם הזמרת הישראלית התפללה לשלום נסראללה?

28.9.2024 / 19:37

לינה מחול, זוכת העונה השנייה של "דה ווייס" שגדלה בארץ מאז שהייתה בת כחצי שנה, כבר יצאה בעבר לא פעם נגד מדיניות ישראל - והפעם היא מפרסמת סטורי מעורר מחלוקת נוסף

לינה מחול. צילום מסך/אינסטגרם, עיבוד תמונה
עוד סטורי מעורר מחלוקת. מחול (ארכיון)/עיבוד תמונה, צילום מסך/אינסטגרם

לינה מחול היא זמרת ערבייה-ישראלית (שנולדה בארה"ב ועלתה לארץ כשהייתה בת כחצי שנה) אשר זכורה בארץ בעיקר כמי שניצחה בעונה השנייה של "דה ווייס".

בשנים האחרונות נראה שהיא מפנה עורף לקהל המקומי, ויצאה לא פעם נגד מדיניות ישראל מול הפלסטינים. אם זה לא נספיק, על פי עמוד האינסטגרם שלה, שבו יש לה 165 אלף עוקבים, היא מגדירה את עצמה כ"100% פלסטינית".

סטורי של לינה מחול. צילום מסך מתוך אינסטגרם - linamakoul, צילום מסך
התכוונה לנסראללה?/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - linamakoul

זמן קצר לאחר שהחלו להתפרסם אמש (שישי) דיווחים כי ישראל ניסתה (ובסופו של דבר גם הצליחה) לחסל את מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, הזמרת פרסמה סטורי נוסף בחשבון האינסטגרם שלה - שקשה שלא לפרש אותו כהבעת תמיכה ברב המרצחים. "שאלוהים ישמור אותו", כתבה הזמרת בערבית בסטורי פשוט, שכלל טקסט בלבד על רקע שחור.

כאמור, זו ממש לא הפעם הראשונה שבה מחול כותבת דברים מעוררי מחלוקת. רק בחודש שעבר, מספר שעות לאחר שסוכל פיגוע בתל אביב, הזמרת בת ה-31 פרסמה סטורי שבו קראה לשלוח סיוע לתושבי רצועת עזה. יממה אחר כך, כשצה"ל חילץ מעזה את גופותיהם של שישה חטופים, היא פרסמה סטורי נוסף, באנגלית, שבו כתבה: "רק תזכרו שהיקום לא סובב סביב בני אדם והדעות המובנות שלהם".

וואלה סלבס פנתה למחול בבקשה לתגובה, אך זו לא נמסרה עד פרסום הידיעה. תגובתה תפורסם לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully