וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן חיסול נסראללה: שלמה ארצי חיתן את בנו | צפו

28.9.2024 / 18:10

בשישי בצהריים חגג הזמר את נישואיו של בן הזקונים שלו, יונתן, במושב במרכז הארץ. זמן קצר לאחר מכן, השמחה הפכה לכפולה כאשר התבשרו הנוכחים על חיסולו של חסן נסראללה. אז מי נכח באירוע, מי הופיע ומה עשה כלב בחופה? כל הפרטים

שלמה ארצי בחתונה של בנו הצעיר, יונתן. ניר פקין,
שלמה ארצי בחתונה של בנו הצעיר, יונתן/ניר פקין

אתמול (שישי) בצהריים, בזמן שקצצנו ציפורניים וייחלנו לקבל את הבשורה על מותו הוודאי של חסן נסראללה, חגגה משפחת ארצי את נישואיו של יונתן (34), בן הזקונים של שלמה ארצי ואשתו לשעבר, מילכה ארצי, לזוגתו בעשור האחרון, השחקנית רוני שטקלר.

החתונה התקיימה במושב מזור שבמרכז הארץ, במתכונת מצומצמת והרחק מעין התקשורת. משפחתו של יונתן הגיעה בהרכב מלא: אביו שלמה ארצי (שהגיע עם זוגתו מיכל חלד), אמו, גרושתו של שלמה ואם שלושת ילדיו, מילכה ארצי, ואחיו הגדולים של יונתן, בן ארצי (מלווה בשני ילדיו) ושירי ארצי (מלווה בבעלה, השחקן יפתח קליין, ובילדיהם). עוד נכחו: הגיטריסט אבי סינגולדה והמתופף מאיר ישראל המלווים את שלמה מזה שנים רבות, חיים סלוצקי, מנהלו של שלמה, ונעם סמל, בעלה של נאוה סמל ז"ל, אחותו של שלמה.

יונתן ארצי ורוני שטקלר. אינסטגרם, צילום מסך
יונתן ארצי ורוני שטקלר/צילום מסך, אינסטגרם
יונתן ארצי ורוני שטקלר. אינסטגרם, צילום מסך
יונתן ארצי ורוני שטקלר/צילום מסך, אינסטגרם
שלמה ארצי בחתונה של בנו, יונתן. ניר פקין,
זה מטוס? זאת ציפור? אה, זה הפפראצי. שלמה ארצי/ניר פקין

השיר שהתנגן בחופה וליווה את שבירת הכוס היה Oh! Darling של להקת הביטלס. את יונתן ורוני ליווה לכל אורך הטקס הכלב המשותף שלהם. בהמשך האירוע, הופיע ארצי בפני אשתו הטרייה והנוכחים בקהל עם שיר שכתב לה. הוא הקדים ואמר: "אני מודה שהתלבטתי אם מתאים לשיר, מה ששכנע אותי זה ששאול, אבא של רוני, האהוב, שזכיתי בו כחם, שאמר לי תשיר". ארצי הוסיף: "אני רק רוצה להגיד, קודם כל תודה לכל מי שבא, זה מרגש, אתם בכלל לא יודעים כמה אני זכיתי בחיים האלה, לא יודע מה עשיתי טוב שזכיתי בך, זה שאנחנו הולכים לחיות ביחד. זה לא כ"כ קשור אלינו האירוע הזה, זה לא מתאים לנו, אני חושב. לי בטוח לא".

בהמשך, נהנו הנוכחים גם מהופעה של נכדו של שלמה ארצי, בנם הבכור של בן ארצי ואשתו לשעבר, השחקנית אנדריאה שוורץ שביצע, תוך שהוא מלווה עצמו בגיטרה, את השיר "yesterday" של הביטלס, ומהופעה של חבריהם של הזוג שהקדישו להם שיר מלווה בכוריאוגרפיה.

אבי סינגולדה. ניר פקין,
אבי סינגולדה/ניר פקין
מאיר ישראל. ניר פקין,
מאיר ישראל/ניר פקין
יפתח קליין ושירי ארצי. ניר פקין,
יפתח קליין ושירי ארצי/ניר פקין

ארצי הצעיר הוא זמר, יוצר ומוזיקאי. הוא מופיע בשנים האחרונות יחד עם שני אחיו, שירי ובן, במופע מוזיקלי משותף, ואף הוציא בשנה האחרונה מספר סינגלים פרי עטו. ימים ספורים לפני החתונה, עליה פורסם לראשונה באתר רשת 13, פרסמה שטקלר סטורי בו כתבה על בעלה לעתיד: "הגיטרה מרגיעה אותו, גם אם הוא לא מנגן בה. תיכף מתחתנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully