וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסרין קדרי מגיבה למתקפה: "הייתי מעדיפה היריון מלא בפחמימות"

27.9.2024 / 9:47

נסרין קדרי הותקפה מילולית בעקבות הגזרה החטובה שהציגה ביציאה מבית החולים, ימים לאחר לידת בנה השני. כעת היא מסבירה: "הייתי בהריון בסיכון שאילץ אותי לשמור על תזונה הדוקה"

נסרין קדרי ורום שמיר. דובב אגמי,
נסרין קדרי ורום שמיר/דובב אגמי

הזמרת נסרין קדרי ילדה ביום ראשון האחרון בן, אח קטן לריף בן השנתיים. אתמול (חמישי) פורסמו בכלי התקשורת תמונות של נסרין ובעלה, רום שמיר, ביציאה מבית החולים. תוך זמן קצר, החלה נסרין לקבל תגובות תוקפניות מעוקבים, שתהו לפשר הגזרה החטובה עימה יצאה מבית החולים, ימים ספורים לאחר הלידה.

"התחלתי לקבל כמה הודעות לא נעימות על עניין הגוף אחרי הלידה", שיתפה נסרין. "אז כן, הייתי בהריון בסיכון שאילץ אותי לשמור על תזונה הדוקה וקשה מאוד וכנראה זה מה שעזר לי, ואם יכולתי הייתי מוותרת על זה ומעדיפה היריון בריא. משעמם ומלא בפחמימות".

נסרין הוסיפה וכתבה: "אבל, ויש אבל גדול, הגזרה המחוטבת היא לא מה שגרם לי להרגיש טוב אחרי הלידה. זה לא מעלים את התפרים, את הדימום, את ההתכווצויות והמשככי כאבים החזקים שאני צריכה לקחת כדי להירדם. היה לי חשוב לשתף כדי שכולנו נזכור שאף אחת לא עשויה מפלדה, ולידה זו חוויה שהיא לא פשוטה לאף אחת מאיתנו".

נסרין קדרי אחרי הלידה. יח"צ,
נסרין קדרי אחרי הלידה/יח"צ

כזכור, קדרי ושמיר נישאו בשנת 2022, וחצי שנה אחרי הביאו לעולם את בנם הבכור, ריף. על הריונה השני הכריזה נסרין לפני חמישה חודשים.

החודש הודיעה נסרין, שחוותה היריון בסיכון, כי היא לוקחת הפסקה מההופעות עקב מצבה וההיריון המתקדם שלה, כדי להתמקד בהכנה ללידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully