וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וינרמן עוזבת את הארץ? נצפתה היום בנתב"ג עם מזוודות

26.9.2024 / 18:40

אורלי וינרמן, שמתגוררת לאחרונה בירושלים ומציגה עצמה בשם שירה, נצפתה היום בנמל התעופה בן גוריון, כשהיא מתכננת לעלות על טיסה עם מספר מזוודות. בחודש יולי האחרון ביקשה וינרמן להוציא צו הרחקה מסנדרה רינגלר ודורית בר אור, שנדחה על הסף

אורלי וינרמן. אביב חופי
אורלי וינרמן/אביב חופי

שחקנית העבר אורלי וינרמן (53), שבין תפקידיה הזכורים ביותר נמצאת עוגן אותה גילמה בסדרה "שמש", תועדה במהלך החודשים האחרונים כשהיא מתגוררת בירושלים וקוראת לעצמה שירה. וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שוינרמן ביקשה בחודש יולי להוציא צו הרחקה ממי שהיו חברותיה הטובות ביותר: סנדרה רינגלר ודורית בר-אור. הבקשה המדוברת, כזכור, נדחתה.

"זו תקופה כבר של לפחות עשור שבן אדם הולך ומאבד קשר למציאות. זה בן אדם שחושב שכל העולם עקום חוץ ממנו, ואי אפשר להגיע אליה". שיתפה רינגלר בתוכנית 'כמעט שבת שלום'. רינגלר הוסיפה: "היו לנו מפגשים בשנים האחרונות, שניסינו לדבר איתה ולפנק אותה, ולעזור לה בכל דבר אפשרי. גם יש גבול בכמה אתה יכול לברך ולצאת מקולל. אני לא מאשימה אותה, אני מלאת חמלה, אבל בסוף אתה מתייאש. זה תהליך מאוד ארוך. כואב לי על המשפחה שלה, גדלנו באותה שכונה, היא ילדה טובה מבית טוב. אבל היא כבר לא ילדה. הלוואי שיקרה נס, אמן".

אורלי וינרמן דורית בר אור סנדרה רינגלר. אביב חופי / ניר פקין, עיבוד תמונה
ביקשה צו הרחקה. וינרמו, בר-אור, רינגלר/עיבוד תמונה, אביב חופי / ניר פקין

היום אנו מתבשרים שיש מצב שהנס קרה: וינרמן נצפתה בנמל התעופה בן גוריון, כשצמודות אליה מספר מזוודות המכילות את חפציה האישיים. האם היא עוזבת את הארץ לטובת הגשמה עצמית במקום אחר, או אולי מדובר בהתרעננות קלה מהמצב המתוח בארץ? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully