וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן מפתיע? מה קורה בין אילון מאסק לראשת ממשלת איטליה?

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 17:14

המיליארדר והבעלים של טוויטר רמז לזוגיות חדשה שמתפתחת בינו לבין פוליטיקאית הימין הקיצוני: "יותר יפה מבפנים ממה שהיא בחוץ"

את ראשת ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני (47), כבר הספיקו לכנות בעבר "האישה המסוכנת באירופה". לעומת אותם המבקרים האלה, יש מי שדווקא בוחר לאחרונה להרים לה יותר ויותר - המיליארדר והבעלים של X (לשעבר טוויטר), אילון מאסק (53).

במהלך ארוחת ערב שהתקיימה במהלך השבוע האחרון (ב') לכבוד פרסי 'האזרח הגלובלי' של המועצה האטלנטית, הציג מאסק את מלוני ותיאר אותה כ"אפילו יותר יפה מבפנים מאשר מבחוץ", אמר שהיא "אותנטית, ישרה ומתחשבת" והתבדח: "לא תמיד אפשר להגיד את זה על פוליטיקאים".

במהלך הערב היה קשה להתעלם מהמבטים שלהם אחד לשנייה ומה שהוסיף את השמן ללהבה הייתה בקשתה המיוחדת של ראשת הממשלה, שהמיליארדר יהיה זה שיציג אותה באירוע.

למי מכם שלא עקבו אחרי הרכילות האיטלקית, וואלה סלבס פה לספר לכם שמלוני היא ממש לא ביישנית, בלשון המעטה, זאת אחרי שזרקה את בן זוגה לשעבר ואבי בתה בפומבי, בעקבות הערות וולגריות שזרק בשידורי הטלוויזיה האיטלקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ראשת הממשלה לא נשארה חייבת למאסק אחרי שהרים לה, כינתה אותו "גאון יקר". בזמן שנאמה מלוני, המיליארדר נצפה מהנהן ולבסוף אפילו קם מכיסאו כדי למחוא לה כפיים.

עץ המשפחה על ילדיו של אילון מאסק. X, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עץ המשפחה על ילדיו של אילון מאסק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, X

כזכור, מאסק הוא אב ללא פחות מ-12 ילדים שונים ממספר נשים שונות. בעבר הסביר המיליארדר את האובססיה להרות נשים בציוץ: "אני עושה כמיטב יכולתי לעזור למשבר הילודה, זו הסכנה הגדולה ביותר בפני הציוויליזציה", טען בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully