וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמדינה בוערת: הכוכבת הבינלאומית שהגיעה לביקור תמיכה בישראל

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 16:08

כוכבת הטיקטוק מונטנה טאקר הגיעה באחת מהתקופות המתוחות ביותר מבחינה ביטחונית כדי להדהד את הצד הישראלי אל מול האנטישמיות הגואה

המשפיענית והיוצרת מונטנה טאקר בשמלה שכולה מחווה לחטופים הישראלים וקורבנות חמאס, על השטיח האדום בטקס הגראמי 2024. Matt Winkelmeyer/Getty Images for The Recording Academy, עיבוד תמונה
המשפיענית והיוצרת מונטנה טאקר בשמלה שכולה מחווה לחטופים הישראלים וקורבנות חמאס, על השטיח האדום בטקס הגראמי 2024/עיבוד תמונה, Matt Winkelmeyer/Getty Images for The Recording Academy

תלוי בגילכם, אך הילדים שלכם בוודאי מכירים את כוכבת הטיקטוק היהודיה מונטנה טאקר, שהגיעה לביקור תמיכה מרגש בארץ. "הגעתי לישראל בזמן תקופה מאוד מתוחה, בשביל משהו שהוא הרבה יותר חשוב ונחוץ שהעולם יראה", כתבה בסטורי שהעלתה היום (ד') לחשבון האינסטגרם שלה.

"אני כאן כדי לצלם דוקומנטרי על הילדים של השבעה באוקטובר. ילדים חפים מפשע שנלקחו כחטופים או שההורים שלהם נרצחו - על ידי טרוריסטים. סבתא שלי, שורדת שואה, נלקחה מביתה בגיל 13 לאושוויץ ונאלצה לחזות ולחוות דברים בלתי יתוארים. אותו דבר תקף גם לילדים החפים מפשע האלה. "לא נשכח" ו"לעולם לא שוב" זה עכשיו".

בהמשך, נפגשה טאקר עם שני חטופים שחזרו מהשבי, האחים איתן ויעל יהלומי: "הוא היה בן 12 כשנלקח מביתו עם המשפחה שלו בשבעה באוקטובר, לבד, בעזה", סיפרה כוכבת הטיקטוק את סיפורו של איתן, "היה לי את הכבוד לפגוש אותו ואת ההזדמנות לשתף את הסיפור העוצמתי שלו".

הסטורי של מונטנה טאקר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מונטנה טאקר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מונטנה טאקר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מונטנה טאקר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מונטנה טאקר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מונטנה טאקר/צילום מסך, אינסטגרם

"אחרי 52 ימים בשבי, הוא חזר הביתה והתאחד עם אמו בת שבע, אחותו הצעירה יעל (11), ואחותו התינוקת ליאל (2). אבא שלו, אוהד, שהגן על המשפחה במהלך ה-7 באוקטובר, נורה על ידי טרוריסטים ולאחר מכן נחטף. הוא נותר בשבי", סיפרה ותייגה את העמוד האינסטגרם bring_ohad_home.

כזכור, בטקס הגראמי האחרון שהתקיים השנה, הגיעה טאקר עם מחווה מרגשת לשטיח האדום. כוכבת הטיקטוק לבשה שמלה עליה הוצג לראווה סמל החטופים. באותו השטיח הלכו גם טיילור סוויפט, דואה ליפה, בילי אייליש טראוויס סקוט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully