וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר תוקפת את לוסי אהריש: "לא יכולה לראות אותך"

25.9.2024 / 10:23

לוסי אהריש סיימה אמש את תוכניתה בהתייחסות להתנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אביבית בר זוהר תקפה: "מה זאת השטיפה המוחית הזאת? האם התפקיד שלך הוא לא פשוט לקרוא מהפרומפטר? הפצת שנאה, החדרת פחד. איזו מן מנחת חדשות את?"

לוסי אהריש. משה שי פלאש 90, עיבוד תמונה
לוסי אהריש/עיבוד תמונה, משה שי פלאש 90

אתמול, לאחר שסיימה ראיון עם בני זוג שעברו לגור בעוטף כדי לעזור ולתרום לקהילה, העיתונאית לוסי אהריש נפרדה מצופי התוכנית "שיחת היום" ברשת 13 במילים: "לצופים שלנו תזכרו, מי שלא יכול להחזיר 101 חטופים הביתה, לא יודע לדאוג לעשרה מיליון אזרחים במדינת ישראל".

דברים אלה עוררו את זעמה של כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר, שתקפה את אהריש במספר סרטונים בחשבון האינסטגרם שלה, תוך שהיא מטיחה בה מילים קשות. "מה זאת השטיפה המוחית הזאת?", פנתה בר זוהר לאהריש. "תגידי, לוסיל'ה, האם התפקיד שלך הוא לא פשוט לקרוא מהפרומפטר, להשקיט שקט בעם ישראל בזמן מלחמה, בזמן שכולנו כאן נלחמים על הבית שלנו? את כרגע, בשידור חי, אמרת את הדעה שלך, הפצת שנאה, החדרת פחד בתושבים שגם ככה במקלטים כל היום. איזו מן מנחת חדשות את? אני רוצה לדעת למה שמים את הפרצוף שלך בטלוויזיה, אני רוצה מישהי שתרגיע אותי, הבנת? חצופה".

אביבית בר זוהר בחתונה של שחף רז וטליה עובדיה. אור גפן,
אביבית בר זוהר/אור גפן

אביבית המשיכה והוסיפה, תוך שהיא יורדת לפסים אישיים: "האנשים בצפון צריכים לראות את הפרצוף שלך, לא משהו- כן?, אומר שאין לנו על מי לסמוך ויאללה תתמודדו מה שיהיה יהיה. הדבר האחרון שאני רוצה בתור צופה זה לראות אותך. אני רוצה מישהי שתהייה עם העם היהודי ותחזק אותו, לא תפיל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully