וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לבנון לא תעצור את בר רפאלי: "אמשיך להעלות סרטונים יפים"

25.9.2024 / 9:26

כוכבי הביצה התעוררו היום בשעת בוקר מוקדמת לקול אזעקה שהתריעה על ירי מכיוון לבנון. מי נבהלה, מי הצטופפה עם הוריה וילדיה במיטה ומי תמשיך, למרות האווירה המתוחה, לשדר עסקים כרגיל ותפרסם תמונות מהחופשה האחרונה?

בר רפאלי בבגד ים של טרופיק אוף סי. מסך סטורי אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, מסך סטורי אינסטגרם barrefaeli

כוכבי הביצה המתגוררים במרכז הארץ התעוררו הבוקר בבהלה בסביבות השעה 6:30, לקול אזעקה שהתריעה על ירי מכיוון לבנון. זאת, שעות לאחר התקיפה הלילית של צה"ל מדרום לביירות. התגובות, חלקן מבוהלות וחלקן מחזקות, לא איחרו לבוא.

בר רפאלי, שחזרה מחופשת בטן - גב באיביזה, כתבה: "נכנסתי הביתה ב-6:30 בבוקר בריצה לילדים, להכניס אותם לממ"ד. מהחופים באיביזה לממ"ד בישראל. טירוף!". רפאלי הוסיפה והכריזה: "אני אמשיך להעלות סרטונים יפים משם. בין החדשות לבין האזעקות, בריחה לרגע למציאות אחרת לא יכולה להזיק".

קרן פלס, שהאזעקה תפסה אותה בעמק חפר כשהיא עם הוריה, ילדיה והכלב המשפחתי, שיתפה תמונה משפחתית מהממ"ד וכתבה: "אבא שלי ישן כמו מלך על המיטה שלו בממ"ד. ניתן להבחין בגוש פרווה אדום, ונראה לי שיש לי רסטות. בוקר קסום ובאופן כללי קסם, כמה קסם".

בר רפאלי מגיבה לאזעקה. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי מגיבה לאזעקה/צילום מסך, אינסטגרם
קרן פלס ומשפחתה בממ"ד. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס ומשפחתה בממ"ד/צילום מסך, אינסטגרם

לינור אברג'יל, ששמה עלה אתמול לכותרות לאחר ששיתפה כי בתה סבלה מבריונות מצד חברה לספסל הלימודים, תיעדה את היירוט המוצלח וכתבה: "היירוט היה ממש מעלינו. לא יאמן שככה חיות משפחות שלמות כבר שנים. מחריד".

מאיה בוסקילה שיתפה בבהלה: "ישלם לו... איך נבהלתי. כואבת רק המחשבה שהצפון עובר זאת כל יום כל היום. ליבי אתכם אהובים".

רותם אבוהב מגיבה על הירי מלבנון/אינסטגרם

רותם אבוהב התייחסה לנושא בהומור, כשהקליטה סרטון בו אמרה: "אחלה נסראללה. תודה רבה. פעם ראשונה שהילד התעורר לבית ספר, פשוט קפץ מהמיטה ורץ. אם אפשר מחר לא חייבים בשש וחצי, אפשר עשרה לשבע, שבע. זה גם טוב. אני מספיקה סנדוויצ'ים, הילד מתלבש. יופי, תודה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully