וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל מנותקת? חכו שתראו מה היה לג'ודי ניר מוזס לומר לה

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 9:35

הביקורות סביב כוכבת הפופ וההופעה שמתוכננת בפארק הירקון לא מפסיקות להגיע. מי שעמדה מול כל המצקצקים היא לא אחרת מג'ודי שלום ניר מוזס

נועה קירל | ג'ודי ניר מוזס. אלון לוי / אור גפן, עיבוד תמונה
נועה קירל | ג'ודי ניר מוזס/עיבוד תמונה, אלון לוי / אור גפן

המופע של הזמרת נועה קירל בפארק הירקון מתקרב בצעדי ענק ויתקיים כבר מחר (ה'). על אף שאת מסיבת העיתונאים הראשונה נאלצה לדחות, אתמול היא התקיימה לבסוף אני מרגישה מחויבת לקהל, מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה, לצד הטרור, ולהראות שהם לא ינצחו אותי. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ומה יהיה אם המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור - כל עוד לא עוצרים אותי", אמרה קירל לכלי התקשורת.

בתגובה, הרשת בערה נגדה עם תגובות קשות כמו: "מנותקת" ו- "איך אנשים מהצפון אמורים להגיע? הדרך לתל אביב מהצפון היא סכנת נפשות. זה פשוט לסכן חיי אדם". מי שיצאה להגנתה של כוכבת הפופ היא לא אחרת מג'ודי שלום ניר מוזס.

"נועה קירל היקרה, אני מצטערת שאני לא אוכל להיות בהופעה שלך", פתחה מוזס את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והמשיכה: "אל תשימי לב לכל האנשים שמנסים לטנף. אנשים מרירים, אנשים שלא מבינים שעצם העובדה שאת משמחת אנשים לכמה שעות, זאת המצווה הכי גדולה מכל המצוות".

"עצם זה שאת רוקדת, שאת שרה, שאת נותנת לברוח מהמציאות הכל כך קשה, הבלתי אפשרית, של ישראל - זה הדבר החשוב. אז אל תשימי לב, אנשים אין להם חיים, משעמם להם. תמשיכי בדרכך וחבל ממש שאני לא אהיה שם", חתמה ג'ודי, שעברה לגור בניו יורק לפני יותר משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully