וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משברים אישיים וחברתיים": הבת של גדעון סער פונה לסיוע המונים

24.9.2024 / 16:23

דניאלה, בתו הבכורה של ח"כ גדעון סער, פנתה לסיוע ההמונים על מנת להוציא לאור את ספר הביכורים שלה, העוסק בין היתר ב"מחדלי הקורונה, התמוטטות הדמוקרטיה הישראלית, מלחמת השבעה באוקטובר והפלות רצופות". כמה חסר לה כדי להגיע ליעד?

גדעון סער ובתו דניאלה. פייסבוק, צילום מסך
ח"כ גדעון סער/צילום מסך, פייסבוק

דניאלה סער (32) בתו הבכורה של חבר הכנסת גדעון סער מנישואיו הראשונים לשלי דנציגר, משיקה ספר שירה ראשון בשם "נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת". בכדי לעמוד בהוצאה הכלכלית הנלווית למהלך שכזה, קוראת סער לציבור לתמוך בו דרך אתר מימון המונים.

דניאלה, אחותה הגדולה של השחקנית אלונה סער, היא אשת חינוך, מדריכת הנקה, משוררת ועורכת. על ספר הביכורים כתבה: "בשלוש השנים האחרונות עמלתי על כתיבה, שכלול וכינוס של כל שיריי עד כה. בתקופה זו פקדו אותי משברים אישיים וחברתיים - מחדלי הקורונה, התמוטטות הדמוקרטיה הישראלית, מלחמת השבעה באוקטובר והפלות רצופות. אירועים אלו לשו ועיצבו את הספר באופן אחר לגמרי ממה שתכננתי. תודה לאל. אני שמחה לבשר כי פרי עמלי, 'נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת', הבשיל ויצא לאור".

דניאלה סער, בתו הבכורה של גדעון סער. headstart, צילום מסך
דניאלה סער, בתו הבכורה של גדעון סער/צילום מסך, headstart

סער, שמבקשת מימון של 12,500 שקלים לפרויקט, הגיעה עד כה לסכום תמיכה של 9,380 שקלים מ-40 תומכים. כדי להגיע לסכום המלא, נותרו לרשותה 11 ימים. בין התמורות שהיא מציעה: ספר עם הקדשה אישית, מפגש הכנה להנקה, ערב קריאה ושיחה על שירה, הרצאה על חינוך וסדנת כתיבה קבוצתית.

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully