וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה נגד המשטרה: "ראיתי מכות כאלה רק בסרטי שואה"

24.9.2024 / 11:25

מאיה בוסקילה בהתבטאות חריפה נגד אלימות השוטרים כנגד החרדים שמחו אמש בבית שמש: "לאן הגענו? יהודי מכה יהודי. איפה הייתם ב-7 באוקטובר? לא בטוח שהרבצתם כך למחבלים"

חרדים קיצוניים הפגינו מחוץ לכנס בנושא אקדמיה ושילוב חרדים בשוק התעסוקה, בית שמש .23 בספטמבר 2024/על פי סעיף 27 א

אמש פורסם תיעוד קשה לצפייה, במהלכו השתמשה המשטרה באלימות קשה נגד חרדים בבית שמש. האירוע אירע כאשר עשרות חרדים קיצונים הגיעו לעיר על מנת למחות נגד יריד תעסוקה עבור צעירים מהמגזר. לאחר ששברו את דלתות האולם וניסו לאיים על באי המקום, המשטרה התערבה ופיזרה אותם באלימות מופרזת תוך שימוש באלות.

הזמרת מאיה בוסקילה הגיבה בזעזוע למראות הקשים: "צפיתי בזה ונעתקה נשימתי. בחיים לא ראיתי מכות כאלה, רק בסרטים של השואה. לאן הגענו? נפשי בוכה. יהודי מכה יהודי".

ועדת תרבות עם מאיה בוסקילה, 6 ביוני 2024. דני מרון
ועדת תרבות עם מאיה בוסקילה, 6 ביוני 2024/דני מרון

בוסקילה הוסיפה: "איזה גבר השוטר... הא? תגיד, איפה היית ב-7 באוקטובר? לא בטוח שהרבצת כך למחבלים, נכון? כמה רוע... העיקר המשטרה כל הזמן מגנה מעשיי שוטרים ו'בודקת' בערך 3 פעמים בשבוע. בריונות חסרת מעצורים, עבד כי ימלוך".

מדוברות המשטרה נמסר: "מפכ"ל המשטרה דני לוי, רואה בחומרה את האירוע שארע בבית שמש, אשר נוגד את ערכי משטרת ישראל ומשכך הנחה לקיים בדיקה מיידית של נסיבותיו, לרבות התנהלות הפיקוד והשוטרים שהיו מעורבים באירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully