וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: כוכבת הטיקטוק הישראלית הותקפה בלייב בידי בן זוגה

22.9.2024 / 15:45

יובלית, שהתפרסמה לאחר פרוץ המלחמה בזכות סרטונים שבהם התווכחה עם אנטי-ישראלים, שיתפה כי חוותה אלימות מצד החבר שלה. היא הבטיחה לשתף בפרטים נוספים, וביקשה מהעוקבים: "אני עם התקפים בלי סוף ולא מצליחה לנשום כראוי"

הטיקטוקרית "יובלית" מוכה בידי בן זוגה/תיעוד מהרשתות החברתיות

לא מעט כוכבי רשת חדשים פרצו אל חיינו מאז פרצה המלחמה לפני כמעט שנה, רבים מהם סייעו בהסברה הישראלית - אחת מהבולטות שבהן היא יובלית, שזכורה כמי שרבה עם לא מעט אנטי-ישראלים, כשאחד מהם, זה שעסק בכוסאי ובהפסקת חשמל בעזה, הפך לוויראלי במיוחד.

בסוף השבוע האחרון היא שיתפה במשהו מצחיק פחות, בלשון המעטה: בזמן שהייתה בלייב בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 107 אלף עוקבים, היא הותקפה על ידי בן הזוג שלה.

"מי שהיה בלייב וצילם את האלימות כלפיי, בבקשה לשלוח לי, הכל יהיה בסדר. מי היה מאמין שבו זוג קרוב ירביץ לך?", כתבה יובלית, ששמה האמיתי הוא יובל אטנה.

סטורי של הטיקטוקרית יובלית (יובל אטנה). צילום מסך מתוך אינסטגרם - yuval_atanw4, צילום מסך
הסטורי של יובלית/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yuval_atanw4

בסטורי נוסף שפרסמה, שבו התייחסה למה שקרה, היא כתבה: "תודה רבה על כל האהבה שלכם, הנושא יועבר הלאה שארגיש בטוחה יותר. אני כל כך עצובה לראות את כל הבנות שעברו את אותו הדבר".

היא הוסיפה לכתוב כי היא מתכוונת לפרסם את כל תקרית האלימות המדוברת, ושתחשוף אך יותר מכך: "אונס קבוצתי של חברים שלו, חניקות, זריקת נר זכוכית, חרטו עליי בישבן, עברתי טראומה ענקית. אשמח לטיפים לחרדה כי אני עם התקפים בלי סוף ולא מצליחה לנשום כראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully