וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן תוקפת את בנימין נתניהו: "אתה כבר לא מר ביטחון"

22.9.2024 / 12:27

גלית גוטמן משיבה לכל מי שקורא למפגינים בקפלן "אנרכיסטים": "אנחנו במדינה של יהודים שמקדשים חיים, ההיפך מהשונאים שלנו שמקדשים מוות", ומוסרת לראש הממשלה: "אתה אחראי על האסון הכי גדול שקרה במדינה הזאת"

גלית גוטמן. קשת 12, צילום מסך
"במה אנחנו מוטים? בזה שאנחנו מרגישים?". גוטמן/צילום מסך, קשת 12

המגישה והדוגמנית גלית גוטמן, שמקפידה מאז ה-7 באוקטובר לתמוך במשפחות החטופים ובמאבקן לקידום עסקה, התבטאה בחריפות במהלך ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" על הביקורת שחוטפים המפגינים בקפלן.

"תגידו, אתם נורמאליים?", התייחסה גוטמן לביקורת על ההפגנות. "על מה אנחנו פה? אנחנו במדינה של יהודים שמקדשים חיים, ההיפך מהשונאים שלנו ומכל הצוררים שנמצאים סביבנו שמקדשים מוות. מיליונים על מיליונים של ישראלים - הפכנו להיות אנרכיסטים? בגלל שאנחנו רוצצים את החטופים שלנו בבית? אנשים שהופקרו. הגרי מצלם את הסרטון הזה במנהרה וישר מדברים על זה שהוא מוטה. במה הוא מוטה? במה אנחנו מוטים? בזה שאנחנו מרגישים?".

גוטמן הוסיפה וביקרה את התנהלות הממשלה והעומד בראשה: "בשבועות האחרונים יש שרים שבאים, מתראיינים ואומרים תקשיבו, זה או החטופים או הביטחון. אתם עוד מחזיקים את הקלף של הביטחון? ביבי נתניהו, מר ביטחון, ראינו מה הוא עשה ב-20 שנה האחרונות. אתה כבר לא מר ביטחון, תניח את התואר הזה, תוריד את הסרט הזה מעליך. אתה אחראי על האסון הכי גדול שקרה במדינה הזאת".

מני אסייג. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"נאבק בממלכת השקר הממומנת". אסייג/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בסוף השבוע האחרון היה זה התסריטאי מני אסייג שתקף את המפגינים בקפלן, כשכתב: "אהלן קפלניסטים. סתם שתדעו, שפעם אהבו אותי המון אנשים, והיום אוהבים אותי הרבה הרבה יותר, כמי שמדבר בשמם, מייצג אותם, מקדש שם שמים ונאבק בממלכת השקר הממומנת, האנטי יהודית, המופקרת והמזיקה שאתם מייצגים. אין כמו האהבה הזו שהם מרעיפים עליי, היא מחייה אותי ושווה פי אלף מכל הסכומים שהקרבתי כדי להתרחק מכם. ואני אוהב אותם מאוד בחזרה. ואתם? לא תדעו אהבה אמיתית לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully