וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הבוזגלוס" בהיסטריה: פגיעה ישירה סמוך לבית שלי

22.9.2024 / 10:54

פאני בר מוחא, תושבת קריית מוצקין, פרסמה באינסטגרם סרטון של בית שנפגע מטיל של חיזבאללה - כשהוא עולה באש. השחקנית שיר מורנו: "למה זה נראה לנו כבר הגיוני לחיות ככה?" . צפו

פגיעה ישירה בסמוך לביתה של פאני בר מוחא/צילום מסך מתוך אינסטגרם - fani_bar_moha

רבים מתושבי צפון הארץ חוו הלילה (ראשון) רצף של אזעקות, לאחר שחיזבאללה שיגר לעבר ישראל יותר מ-100 רקטות - חלקן פגעו פגיעה ישירה במבנים שונים.

אחת מאותן פגיעות הייתה בקריית מוצקין, שם מתגוררת כוכבת "הבוזגלוס" פאני בר מוחא, שהתעוררה לקול האזעקות - ולקול פגיעת רקטה בבית סמוך אליה. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 105 אלף עוקבים, פאני תיעדה את העשן שעולה מהבית שנפגע, והוסיפה לסרטון את הכיתוב: "בוקר הכי מפחיד בעולם. פגיעה מאוד קרובה לבית שלי". בתמונה שהעלתה בסטורי נוסף, היא כתבה: "השם ישמור".

אופירה אסייג שיתפה גם היא סטורי שלה בנוגע למתיחות הביטחונית בצפון הארץ, וכתבה בפשטות: "אלוהים!!! מה יהיה?". בסטורי נוסף ששיתפה, היא כתבה: "כואב לי על הילדים שלנו, שגדלים פה במציאות של חרדות! במקום לחכות למפגש עם חברים, מחכים לטילים!".

אופירה אסייג על המצב הביטחוני בצפון הארץ. צילום מסך מתוך אינסטגרם - ofiraasayag, צילום מסך
הסטורי של אסייג/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - ofiraasayag
אופירה אסייג על המצב הביטחוני בצפון הארץ. צילום מסך מתוך אינסטגרם - ofiraasayag, צילום מסך
חושבת על תושבי הצפון. הסטורי של אסייג/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - ofiraasayag
סטורי של שיר מורנו. צילום מסך מתוך אינסטגרם - shir_moreno, צילום מסך
הסטורי של מורנו/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - shir_moreno
שיר מורנו משוחחת עם אביה על המצב בצפון. צילום מסך מתוך אינסטגרם - shir_moreno, צילום מסך
שיהיה שקט לכולנו. הסטורי של מורנו/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - shir_moreno

השחקנית שיר מורנו הגיבה גם היא על המצב, וכתבה: "מדינה בוערת! עד מתי?". היא שיתפה גם שיחה שניהלה עם אבא שלה בוואטסאפ ביומיים האחרונים, שבו ביקשה ממנה להגיע אליה - הצעה לה סירב. "שקט אצלנו, בוקר טוב, חיבוק", נראה אביה כותב הבוקר. על כך, היא השיבה לו: "אתה בטוח? אלמוג (אחותה) אומרת שהיו אזעקות בלי הפסקה".

על צילום המסך, כתבה מורנו: "אבל למה הוא כזה אדיש? מציאות הזויה, לא נורמלית, משוגעת. למה זה נראה לנו כבר הגיוני לחיות ככה? איך התרגלנו גם לזה, איך?".

סטורי של עינב בובליל על המצב בצפון. צילום מסך מתוך אינסטגרם - einavbooblil_benisti, צילום מסך
סטורי של עינב בובליל על המצב בצפון/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - einavbooblil_benisti

גם עינב בובליל התייחסה למצב הלוחמני בצפון, וכתבה בסטורי ששיתפה באינסטגרם: "לצערי, אנחנו באשקלון, שדרות העוטף והדרום חווים את זה על בשרנו כבר 20 שנים, יש תקופות שיותר ויש תקופות שפחות. התמונות והמראות מהצפון מעבירות בי צמרמורת וחרדה, כי חוויתי הכל על בשרי, וכמובן שגם ילדיי".

כוכבת הריאליטי המשיכה: "זהו, הגיע הזמן לסיים את זה. הלוואי ויהיה פה טוב. הלב שלי, הנשמה שלי והתפילות שלי עם תושבי הצפון. זה יעבור, תהיו חזקים. שולחת חיבוקים, נשיקות וכוחות לכל מי שזקוקה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully